[XOne] live overzetten naar andere xbox. Kan dat?

Discussie in 'Games' gestart door dve 3, 20 jul 2003.

1. dve 3

dve 3 Guest

Ik heb een vraagje mijn broer en ik hebben met zn tweeen een xbox gekocht we gaan deze zomer allebei een tv kopen dus willen we allebei een xbox op onze kamer. Ik wil graag zo'n groene xbox dus wil ik die gaan kopen. Maar kan ik dan mijn xbox live account overzetten naar die andere xbox want mijn broer hoeft geen live en die wil de oude xbox wel houden.

alvast bedankt

DvE 704

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar heb ik ook al eens over nagedacht. Als je bv uw xbox kapot gaat en je krijgt een nieuwe opgestuurd...
    Volgens mij kan je in het live menu (als je geen spel insteekt en uw xbox opstart) ergens kiezen: recover account ofzo.
    Volgens mij is het dat maar 100% zeker ben ik het ook niet.

3. dve 3

dve 3 Guest

tanx

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan via een memorycard je xbox live account verplaatsen. Dus je zet hem op die card gooit hem op die andere xbox en..

tada....

suc6

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat nou als je die niet hebt ?:{

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja misschien recover account dat dat met een memory card is...
    Iemand al ervaring met zijn account over te zetten?
    Ik denk wel dat je een memory card nodig hebt. Nu ik eraan denk als je net live hebt en je bekijkt dat filmpje van die vent dan zit hij opeens bij familie en heeft hij toch nog live, door zijn memory card mee te nemen ofzo.

7. dve 3

dve 3 Guest

oh bedankt. ik koop dan ook wel ff een memorycard.
    tip:
    Als je nog geen live hebt ga dan ff naar de frs daar is ie voor maar 30 eurotjes

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt. Is niet al te duur daar. HALEN NU

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    30€?? Da's bijna voor niets!

10. Gangsterlex

Gangsterlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rennuh!!! Ik moet nog live :eek:

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    kut heb nie eens 30 euro :'-( maarja dan moet ik ook router + kabels + CC + ander inet abbo extra kosten betalen :'-(

nog even wachten cq doorsparen dus :'-(

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    accout recovery werkt perfect ... je moet wel exact het zelfde invullen als je bij je oorspronkelijke account hebt gedaan ...

maar dit werkt zonder problemen

13. dve 3

dve 3 Guest

ok tanx

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nu we er toch over bezig zijn:

Stel, ik doe account recovery bij een vriend thuis. We kunnen daar dan op mijn live-account spelen. Even later ga ik weer naar huis, wat is er nu met mijn Xbox gebeurt? Zal ik opnieuw account recovery op mijn doos moeten doen?
    Hoe vaak kan ik dit doen voordat ik een boze MS op m'n dak krijg?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor zover ik weet kan je dat gewoon altijd doen - en heb je dan dus op elke Xbox toegang tot het Live netwerk. Niet tegelijk echter

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet op je xbox een nieuwe recovery doen ... omdat je een nieuwe key (sleutel) hebt gekregen bij de recovery op de andere xbox .. volgens mij

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Key?? :confused:

Is dat die toetsencombinatie waar veel over gerept werd vóór de lancering van live maar waar ik sindsdien nog nooit mee te maken heb gehad?

Wat is daar precies de functie van in het recovery-proces dan?

(Ik ga vanavond naar de betreffende vriend, kan het voor de lol weleens uitproberen, maar dan moet ik wel ff weten welke info ik precies nodig heb.)

18. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de key bedoelt Fardo volgensmij de beveiligingscode. Als je inlogt op je Live account moet je toch een soort pincode invoeren die je van te voren hebt ingesteld?

Account recovery, nog nooit geprobeerd bij een vriend. Maar als je alle instellingen opnieuw moet intypen wordt het een tijdrovend klusje. Niet echt zo van; ff mijn account gebruiken bij een vriend en weer verder gamen. Daarvoor heb je dus wél een memory card nodig :)

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    pincode? Die beveiligingscode ken ik wel, maar ik weet niet of ik die nog heb! :eek:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    eh, nee bedoelde ik eigenlijk niet

Het is heel simpel ... je selecteerd recovery en dan vul je alle gegevens op nieuw in ... je krijgt dan een nieuwe (sleutel = gamertag = key) op je xbox

Deel Deze Pagina