[XOne] Live problemen HELP NEEDED

Discussie in 'Games' gestart door NLVentouxx, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLVentouxx

NLVentouxx New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb wat rare problemen met mijn live verbinding. Ten eerste heb ik een vaste kabel in mijn xbox (dus rechtstreeks van het modem naar mijn xbox) Toch geeft hij beperkte NAT instellingen aan, dit is echter niet mogelijk vanwege mijn 'vaste' verbinding toch?

Nu had ik vandaag ook weer wat raars. Ik wilde even potje MF2 gaan doen maar hij kan geen connectie vinden met xbox live terwijl hij volgens de Network test gewoon connectie heeft (alleen wel zo'n uitroepteken ! erbij vanwege die NAT) Toch kan ik niet op live! Trouwens, ik kan op dit moment ook slecht op de site van xbox.com.. iets mee te maken?

Iemand ideeën, suggesties of opmerkingen?

Ruud

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  2. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zal wel een storing zijn bij microsoft heb het ook sinds deze middag, geen live en msn doet het op de pc ook niet

3. NLVentouxx

NLVentouxx New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan probeer ik in iedergeval live morgen weer! Maar dan zit ik nog met die zogenaamde NAT instellingen..!?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Had je vroeger geen NAT problemen dan? Herstart eerst even je router. Best UPnP even her/inschakelen, kijk ook even naar de startpost van de algemene NAT thread.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Wat DiaL zegt, kijk even hier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina