[XOne] live spelen ?

Discussie in 'Games' gestart door heardofdark, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Een jongen uit mijn klas heeft een omgebouwde xbox en nu wilt hij toch live gaan spelen. Dus dat doet hij dan ook. maar hij heeft ook spijt van het ombouwen. stel hij wordt geband op bijvoorbeeld cod mw2 ? En hij koopt een nieuwe xbox met diverse spellen en hij stopt cod mw2 erin zou hij dit dan kunnen spelen online ?
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als hij een nieuwe Xbox360 koopt en daarin het originele spel stopt dan is er niets aan de hand. Blijft hij online spelen met een omgebouwde box dan zit het er dik in dat zijn gamertag straks van Xbox Live wordt gebanned en hij dus zijn oude gamertag niet meer kan gebruiken, niet op zijn nieuwe Xbox en geen enkel andere Xbox. Als dit nog niet het geval is tenminste.
     
  3. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit laatste wat er gezegd word klopt niet, je xbox wordt gebanned, je account/gamertag niet.

    Hoe ik dit weet? Nou half Nederland zat op een gegeven moment zonder xbox, waaronder 10 in me friendlist destijds . Echter konden zij wel hun oude gamertag gebruiken op een nieuwe xdoos.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zie antwoord hierboven.

    Echter praten we op dit forum niet over dit soort zaken, zie de [faq]FAQ[/faq], daarom gaat deze ook dicht.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina