[XOne] live terug oppakken,maandelijks?

Discussie in 'Games' gestart door weirdo, 29 aug 2004.

1. weirdo

weirdo Malle keeskoppen...

Leuk Bevonden:
    0
    dus, ik had al een jaar live, en ik wou ermee stoppen, dus ik bel dat af, en dan krijg ik te horen: ja we hebben je al een jaar verlengd deze morgen. :mad: nu kreeg ik nog 60 dagen bedenktijd voor ze die 60€ terugstorten.en hunj plannetje lijkt nu ook te gaan lukken }:] ,nu zal ik het wssl terug oppakken, maar nu is men vraag, kan ik nu overschakelen naar maandelijks betalen...?dat ze dan 53€ of hoeveel is het zouden terugstorten... :{

2. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is volgens mij niet mogelijk...
    Het is een jaarlijkse binding die je met ze aangaat 3-)

3. weirdo

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan toch altijd kiezen tussen maandelijks en jaarlijks dus wrrm dan nu niet he :) , kzal eens bellen om te informeren

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je per maand betaald kun je het overzetten naar jaarlijkse betaling, maar als je per jaar betaald kun je niet terug naar een maandelijkse betaling.
    op www.xbox.nl is er meer informatie over te vinden.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een maand van tevoren de sevice bellen en zeggen dat je ermee wilt stoppen, maar waarom zou willen stoppen nu alle topgames eraan komen die live gaan ala halo2, ik zou sowieso nog 1 jaar extra nemen!

6. weirdo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik was black arrow vergeten |:-
    dus morgen proberen maandelijks aan te sluiten

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je ook een nieuwe starterskit code invoeren ? Zoja, waar ?

8. weirdo

Leuk Bevonden:
    0
    juist eens gebeld en nu blijkt dat ze die 60€ voor te verlengen nog niet hadden afgehaald omdat de creditcard in mei was vervallen...dus kan ik nu gewoon int dashboard maandelijks betalen selecteren en opnieuw beginnen _O_

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

je kan gewoon int dashboard selecteren van maandelijks, subscription code en nog iets maar weenie meer wat :p dus gewoon subscription code doen :) toch de helft van ut geld :D

Deel Deze Pagina