dus, ik had al een jaar live, en ik wou ermee stoppen, dus ik bel dat af, en dan krijg ik te horen: ja we hebben je al een jaar verlengd deze morgen. nu kreeg ik nog 60 dagen bedenktijd voor ze die 60€ terugstorten.en hunj plannetje lijkt nu ook te gaan lukken ,nu zal ik het wssl terug oppakken, maar nu is men vraag, kan ik nu overschakelen naar maandelijks betalen...?dat ze dan 53€ of hoeveel is het zouden terugstorten... :{
ja kan toch altijd kiezen tussen maandelijks en jaarlijks dus wrrm dan nu niet he , kzal eens bellen om te informeren
Als je per maand betaald kun je het overzetten naar jaarlijkse betaling, maar als je per jaar betaald kun je niet terug naar een maandelijkse betaling. op www.xbox.nl is er meer informatie over te vinden.
Je moet een maand van tevoren de sevice bellen en zeggen dat je ermee wilt stoppen, maar waarom zou willen stoppen nu alle topgames eraan komen die live gaan ala halo2, ik zou sowieso nog 1 jaar extra nemen!
juist eens gebeld en nu blijkt dat ze die 60€ voor te verlengen nog niet hadden afgehaald omdat de creditcard in mei was vervallen...dus kan ik nu gewoon int dashboard maandelijks betalen selecteren en opnieuw beginnen
je kan gewoon int dashboard selecteren van maandelijks, subscription code en nog iets maar weenie meer wat dus gewoon subscription code doen toch de helft van ut geld