[Live] Top Spinners Opgelet!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fnx, 11 jul 2005.

1. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er dubbelen op Live? Ik word echt helemaal gek want er is bijna niemand terwijl het echt leuk is..

Mijn naam is Baker NL dus voeg me maar toe.. en laat even weten als je dat hebt gedaan!

Hoop dat dit een goed topic is..

2. mars15

mars15 Guest

Ik wil wel keertje singel spelen

dubbel is er haast niemand idd

maar volgens mij spelen nog genoeg mensen dit geweldige spel

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe :)

4. jn79

jn79 {:]king of halo{:]

Leuk Bevonden:
    0
    mijn live naam is "meesterkok" (zonder de aanhaaltekens dan)ik wil wel dubbelen,voeg me maar toe.mijn gemiddelde rank is tussen de 1000 en de 1500.

5. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net tegen je gespeeld.. :) was spannend, maar gefeli.. je hebt een fokt op mannetje haha.. en bedankt allemaal!

6. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Dirk Diggler NL ik zou zeggen stuur eens een invite ik wil ook wel weer eens topspinnen!

Misschien kunnen we ff een toernooitje doen.

7. mars15

mars15 Guest

die milo is uber in topspin hoge rank

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin blijft ownen op live. Ga binnenkort met een huisgenoot eens kijken hoe ver we komen in het dubbelspel.

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben Mr Jingles

10. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil dubbelen met een guest vind ik toch vrij vlug twee tegenstanders.
    Mja ik wil wel in uw friends list maar geloof me ik ben dan ook echt de ultra ultieme mega noob in Top Spin.
    Ik heb nooit de moeite gehad om daar goed in te worden terwijl ikhet al heb van de release.

mijn gemiddelde ligt tussen de -100 en -50 *)

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nadat ik op vakantie ben geweest weer op L!ve, en neem dan ook een nieuwe gamertag. Waarschijnlijk wordt dat Joene90 als die nog niet weg is.. Ik zal het dan wel posten

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben de hele avond online met dubbel, dus kom maar op *)

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook dubbelen met 1 account?? Zoals dat je bijv. met Halo 2 met een Guest kan spelen.

14. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal samen met soulsleeper x dubbel. Ik wil je best wel een xtje ownen want DarkRobo+Soulsleeper X=de nummer 1 van de wereld verslaan....we staan nu 1000 ste ofzo(de twee acounts verschillen iets van ranking)!Maar kunnen echt veel hoger.

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jepz dat kan, is denk ik ook het meest gebruikte, ik vind het trouwens wel jammer dat iedereen met zijn eigen gastjes speelt die vaak een soort van cheat ventjes zijn ( ze doen dingen die niemand ooit zou kunnen ) zodat je als gewoon ventje niet kan winnen.

Robo, woon jij dan bij hem in de buurt? en waarom ben jij dan geen soulsleeper.
    O kom ook eens tegen mij spelen dan, mischien win je wel op topspin ;)

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  16. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik woon bij de souls in de stad(Oosterhout-Noord Brabant).Tevens zijn het ook goede vrienden van me en lan ik vaak met ze. En waarom ik geen soul ben?Geen idee stephan (soulsleeper x)heeft het wel een x voorgesteld maar ik vond het niks.

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen heeft maximaal 14 sterren hoor, dus cheat ventjes vind ik een beetje overdreven...

Volgens mij heb ik btw gistermiddag nog 2x tegen jou gespeeld! ik speelde als guest van Kreizumjager...

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha die ken ik, maar volgens mij was die niet nederlands, althans leek meer duits ;)
    Maar ik bedoel meer van die ventjes die alles op volly hebben zegmaar ( 5 op volly, volly als skill en +2 angel en precision ) zodat als ze aan het net staan ze de bal gewoon letterlijk langs het net slaan.

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt duits, maar hij is Nederlands hoor ;)

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke top, speelt die vaak topspin dan, want dan stuur ik hem wel een friendrequest, kunnen we nog keer dubbelen :cool:

Deel Deze Pagina