Het leek mij leuk om te weten wat jullie nou het leukste 360 spel op Xbox L!ve vinden. Leg dan ook uit waarom.....
Ikzelf vindt GRAW een geweldig spel om online te spelen. Veel modes, veel maps en het verloopt vaak heel soepel.
ik denk dat je met iedere game waarin niet wordt gecheat heel veel plezier kunt hebben (mits er geen lag is, of andere ongein )
hsow dat? ..ik vin di juist veel gezelliger de kleuren van het dashboard zijn veel gezelliger en het is tenminste een beetje overzichtig en veel meer keus vergeleken de gewone xbox live want daar had je bij elke game een ander soort friendlist:{ .. mijn leukste live games zijn trouwens GRAW en TOP SPIN 2
PGR3 is online erg goed. DOA4 valt erg tegen door slechte framerate. Ik vraag mij af hoe Blazing Angels online is op de 360. Singleplayer lijkt hij een beetje saai maar onlline????? Call of duty is ook heel leuk om online te doen.
Gaat toch ook niet om het dashboard? Bedoel, keek op xbox 1 nóóit naar mijn dashboard, al helemáál niet op live. Sommige friendslists waren geweldig, anderen zwaar snut. Dat moet ik je toch nageven, maar live op de xbox gaf me toch een heel ander gevoel. Dat je iets had iets wat niet iedere leek zonder er ook maar een béétje moeite voor hoeft te doen zo kon krijgen. Nu zet ik mijn xbox aan en góh kijk als ik op die veel te grote niet op de controller passende knop druk krijg ik een hele waslijst met menu's, wat totaal niet bij welke game dan ook past, én zware eentoon biedt (áltijd hetzelfde ). Ik bedoel maar net, in het begin vond ik het wel leuk, een beetje door het menu kruizen, maar dat ging er zo vanaf. En het is niet zo dat, elke keer als ik een game speel ik met een druk op de knop naar mijn dashboard zit te staren. Friendslist werkt nagenoeg nog onmogellijker dan dat van mechassault 2, af en toe denk ik "waar tha f0ck zit ik nu weer ". Druk je op b, kun je weer op je leuke guide knop drukken, duurt weer een halve seconde voordat je iets kunt doen, en dan op je frienslist drukken. Is niet erg, maar wel als je het per ongeluk wegdrukt en weer ff snel terug wilt. Andere friendslists zag ik beter zitten dat dit lelijke saaie eentonige systeem. Gaf wat afwisseling, bracht iets nieuws. Vooral halo 2's friendslist (verder een bagger spel op live). Damn, heb nog een hele hoop meningen over hoe bagger ik het dashboard, en de manier hoe het met de games samenwerkt vind (zitten ook leuke kanten aan ). Maar dit vind ik zo'n beetje. Blijft een mening. Tofste game vind ik BIA road to hill 30, waarom? Gewoon omdat het een toffe game is, dat je gewoon rustig met je beste vriend kunt spelen tegen 1 of 2 anderen. Levels waren leuk maar "simpel".