Ik ben al meer dan een jaar(wat gaat de tijd toch hard als je lol heb) niet meer op dit forum geweest, maar na de aanschaf van een 360 begonnen mijn vingertjes toch weer te kriebelen. Woon nu al weer een enige tijd in Spanje en ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met het online gamen vanuit het buitenland met natuurlijk andere hollanders. Snak naar een ouderwets potje online gamen met slap geouwehoer in moerstaal. Ik wil zo'n prepaid kaart gaan bestellen maar dan wil ik wel eerst even zeker weten of de verbinding wel goed zit enzo. Kan ik het misschien met een paar van jullie uittesten. Heb een eigen bar/restaurant en ga morgen ochtend alles installeren in de keuken. Zal morgen wel deze draad in de gaten houden. Hoop wat van iemand te horen.
Ik heb geen problemen met het spelen met maten van mij in Amerika. Ligt er wel erg aan welk spel, overigens. Sommige titels zullen minder goed om kunnen gaan met eventuele connectieproblemen dan anderen. Maar ik denk dat je het een aangename ervaring zult vinden en weinig problemen tegen komt als je binnen Europa speelt. EDIT: Post even welke games je wilt spelen met enkele jongens hier dan kunnen mensen die interesse hebben je te helpen je Gamertag toevoegen op hun Xbox 360.
Die games geven geen problemen (als je een redelijke uploa/download snelheid hebt) .. Tof dat je een eigen bar en restaurant hebt .. we willen foto's zien .. je kan me altijd toevoegen
ik heb deze spellen niet (pgr3 wel maar is vet beschadigd *#$&) maar idd wel chillie dat je eigen bar/restaurant hebt ja!!
Heb het een beetje druk gehad, maar ik heb het toch kunnen testen en moet zeggen het loopt perfect. Ook met Amerikanen heb ik geen enkele last van lag, moet wel zeggen dat het over het algemeen arrogante kwallen zijn. Alleen met PGR 3 zat ik af en toe langer dan 5 minuten te wachten tot er een race begon en met de Nurburgring. Komt dat door de verbinding of misschien door dat ik nog geen nieuwe content heb gedownload. Als m'n vriendin terug komt ga ik weer alles aansluiten. Hopelijk kom ik iemand tegen van het forum.
Hmmm support Xbox Live ook landen in Zuid-Amerika zoals Suriname ? Is er geen lijstje dat je kan zien in welke landen xbox live gesupport word ?