[XOne] [live] Vraagje over aansluiten

Discussie in 'Games' gestart door karf, 21 nov 2004.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over Live.
    Hoe start ik nouw eigelijk de instalatie. moet ik eerst de cd er in doen en dan de netwerk kabel er in doen als dara om gevraagt wordt. Of moet ik gelijk de kabel er in doen.

Ene werkt live eigenlijk ook op de eerste Xboxxen (want ik heb een xbox vanaf het begin - nog met die grote consols)

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    ja werkt op alle xbox-en
    gewoon zorgen dat die netwerkstekker erin zit en dan cd erin knallen.
    zo simpel en anders lees je het boekje eens wat erbij zit........

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Keuze uit 3 mogelijkheden

1 ) directe verbinding (niet alle providers ondersteunen dit)
    2 ) Inernet delen (ICS)
    3 ) Router

Ja ook oude xbox'en komem op Live ... tevens heb je naast een breedban verbinding ook een credit card nodig voor de registratie

zie voor vragenover de verschillende connecties de verschillende links in de centrale index thread (de bovenste thread van dit forum)

4. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een vriend heeft live gister aangeschaft en zij dat alles heel amkelijk is.
    Ene ik heb wanadoo hij hij heeft precies het zelfde als ik dus het zou wel kunnen.
    Ik doe zech maar mijn computer kabel verlebngen naar mijn xbox :d

EDIT:
    Een vraagje over "Gamertag" is dat de naam die je gebruikt tijdens het spelen van live? dus de naam die je bijv. boven je figuur ziet?

Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja de gamertag is uniek ... dus als je een naam kiest blijft dat je naam ... het kan zijn dat je gamertag al bezet is en dat je een andere naam kiezen ... misschien kan je dan bijv. NL er achter zetten

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook ergens via internet (want ik heb het natuurlijk nog niet maar ben me aan het voorbereiden op live) opzoeken of je"bedachte "Gamertag" al bezet is?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee, dat kan je helaas niet zien

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigelijk als je jaar afgelopen is. wat moet je dan doen. (of gaat het dan door en wordt er elke maand 5 (of 7) euro van je pas afgehaalt)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze word dan automatisch omgezet in een jaar abo en er word dan het respectievelijke bedrag afgeschreven. Je kan ook je abo verlengen met een starter kit. Als je je abo wilt stop zetten dan moet je de helpdesk bellen

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij heeft dus ook live en speelt nu heeel erg veel halo 2 via live en hij had ook nog een vraagje:

Als ik halo 2 live speel dan kan ik praten met iedereen als die laadt tot die 4. Maar in het speel hoor ik heel soms maar mensen en ben ik ook niet echt zeler of mensen mijn horen. als het potje dan afgelopen is kan ik iedereen weer heel goed horen in die ruimte waar je je score kan bekijken. hoe kan dit???

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je in teamverband speelt kan je alleen je mensen van je team horen. Zelf kan je praten door de witte knop in te drukken (beetje gaar, maarja). Volgens mij kan je wel ook zonder de witte knop praten, maar dan hoor je jou alleen als je vlak in de buurt van een andere speler staat.

12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedere keer als je iets wil zeggen moet je het witte knopje indrukken en dan hoor je kggg, en als je klaar bent met praten hoor je weer kggg

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan het praten bent en een tegenstander is in de buurt kan hij/zij ook iets van jouw gesprek opvangen. Dus beetje taktiek is handig ! ;)

14. Shumi NL

Shumi NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je dus de witte knop in drukt praat je met je hele team en kunne de andere van het andere team (ook al zijn ze inde buurt) je niet horen.
    praat je met iemand van je team in de buurt (dus zonder witte knop) dan kan de tegenstander die ook in de buurt is mee luisteren.

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk bedacht opzich

Deel Deze Pagina