Ik heb laatst een Live pakketje gekocht, maar krijg het niet aan de gang. Als ik de Xbox aansluit op de router, en ook mijn PC op de router heeft de PC wel gewoon verbinding met chello maar bij mijn Xbox krijg ik gewoon het filmpje en daarna zegt ie: A network connection could not be created. Dit is hetzelfde als ik de Xbox rechtstreets op Chello aansluit. Please help me!
Als je in de Troublesshoot komt en je probeert te connecten. Bij welk punt stopt hij dan? -|>341# /\/\341
vul dit please eens in, dan kunnen meer mensen je makkelijker helpen: A: Abonnement 1: Naam provider 2: Soort abonnement (naam, type) 3: Kabel, ADSL, of anders? 4: Up- en downloadsnelheid B: Hardware 1: Modem merk en type 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? 4: Wat is de exacte foutmelding? 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
en dan bij de juiste provider posten centrale thread Chello daar zitten de experts en zij kunnen je helpen! thnx!