Lobby

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Surreallistic, 21 nov 2009.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie wel eens verschijnen "druk op de 360-button en join friends lobby". Ik heb niet zo heel veel friends, maar als ze online zijn, hoe kom ik dan in hun lobby?? Welk scherm word daarmee bedoeld? Ik kan wel naar hun profile gaan en maar waar moet ik daarna voor kiezen?

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een profiel profiel aanklikken van één van je friends en dan "join game" kiezen.

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Die mogelijkheid heb ik dus niet. Ik zie alleen invite to Game, terwijl hij dezelfde game speelt... Maar de optie join game" zie ik dus niet...

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien is de game dan al begonnen of private. Moet je hem vragen of ie jou een invite stuurt.
    Edit: join game kan je dus alleen kiezen als je de game ook daadwerkelijk kan joinen, met sommige games kan je niet joinen als de match al begonnen is. Om welke game gaat het?

Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Forz Motorsport 3

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ff opgezocht voor je:
    Playing with friends in public lobbies. With the current matchmaking you cannot join a friend in play in a public lobby. The only way to race with friends is in a private lobby, and new players cannot come into your private lobby unless they are on someone’s friends list.

bron: http://forums.forzamotorsport.net/forums/3279565/ShowThread.aspx

Waarschijnlijk zitten hun dus in een public lobby.

Succes ermee.

Deel Deze Pagina