Misschien hebben sommigen er al over gehoord, maar op deze website kun je PTZ(punten) verdienen door polls te beantwoorden en mensen te inviten. Als je op een duur genoeg hebt ge-invite worden de punten verdubbelt die je verdient met polls en invites. Met die punten kun je goederen zoals games en i-pods kopen. Het is nog een beta maar voor de mensen die er benieuwd naar zijn kunnen hun mail adres naar mij toe sturen via een pm en ik stuur jullie een invite. Ikzelf was er wel benieuwd naar toen iemand erover begon op een andere forum. Nu laat ik het jullie weten. Dus stuur mij een pm met je mailadres en je onvangt een mail van mij met een invite. Ik kon geen topic vinden waar je websites kon 'suggesten' vandaar dit topic.
Misschien had hij 'm dan toch beter in Lifestyle en Entertainment (ofzoiets ) kunnen doen. In ieder geval niet in het Xbox 360 games subforum
Ik ga deze thread sluiten, omdat zoals gezegd er al een Lockerz topic bestaat, namelijk in de Green Mile. Daar heb jij nog geen toegang tot, maar dat duurt niet lang. Dus nog even wachten en dan kun je daar verder gaan. Deze thread is iig dubbelop en houdt geen verband met 360 games.