ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan dit antwoord niet vinden... ik heb een logitech z-640, die dus niet dolby digital geschikt is en ik wil graag rbg-signaal hebben en nog steeds mn logitech op mn scart kunnen aansluiten... welke scart heb ik daar voor nodig??? wie heeft het antwoord? Mijn excuses als ik dit verkeerd geplaatst heb!
niemand??? kan ik mijn z640 op een advanced aansluiten? oftewel zit er een tulp aansluiting op de advanced?
er zit geen tulp aansluiting op de adv. scart dus dat word je oude kabel gebruiken. Er zijn ook nog een stel andere kabels maar dat moet je maar op xbox.com zoeken daar weet ik niet zoveel van.
kep me al het leplazerus gezocht naar info... maar nergens info over de combo z-640/rbg... ik denk zelf dat het niet kan met de advanced, maar dak maar zoon 3rdparty-geval moet halen die rgb trekt...
Nou 1 Scart voor [IN] je Advanced Scart kabel van xbox en 1 Scart voor [OUT] waar je je geluid aan ken knopen. zowiets mischien?
Hey, Ik heb een TV met SCART kan ik daar ook dolby mee krijgen? En gaat dat dan over 2 boxen of moet ik daar perse 3 boxen voor hebben? Alvast bedankt!