Logitech® Z-640

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 1 jan 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    In het laatste XBM stond dit toffe boxensetje (Logitech® Z-640). Er staat bij dat dit een 5.1 boxensetje is en dat je um op je pc consoles en tv kan aansluiten. Op je tv en console via een speciale adapter. Ik wil dit setje mischien kopen, maar nu las ik op de logitech site dat die adapter voor de 2 STEREO ministertjes is van je console. Toen dacht ik dat kan dan toch nooit dolby digital worden of zit ik er nu naast en is het geen stereo maar dolby digital, want ik ga geen 6 speakers kopen om alsnog maar stereo te hebben. Heeft iemand dit setje en wat weten jullie ervan is het dus ook op je xbox dolby digital????

Ps dit staat nie in het XBM!!!

bedankt allemaal....

Laatst bewerkt: 1 jan 2003
  2. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    De Z-640 heeft geen 5.1 decoder aan boord, dus zul je er slechts stereo uithalen op je console.
    De Z-680 daarentegen heeft wel zo'n decoder, dus deze is geschikt voor 5.1 geluid op je Xbox.
    Wel een stuk duurder :'-(

3. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een nep eigenlijk zeggen ze dat je ze ook op je console kan gebruiken maar voor stereo is het toch een beetje overbodig om een 5.1 setje te kopen? Wat een naai eigenlijk voor de mensen die um gekocht hebben.

weet er iemand dan een ander 5.1 boxensetje die wel op de xbox aangesloten kan worden en waar je dan ook echt dolby digital uithaalt???
    ongeveer 150 euro is mn maximum. Ook ffies een beetje merk niet top ofzo maar nie zn onbeken crap merk.

4. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

zo werkt reclame vriend.....en genoeg mensen die niks lezen en er gewoon eentje kopen.
    gebeurt hier ook nog veel te vaak.

5. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Creative Inspire 5.1 5500 XBOX.

Dit is de goedkoopste!

MET DECODER!

voor 160 E bij www.2mcomputers.nl
    ( 11 euro rembours! )

6. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He das wel flex (ik zie um alleen ffies nie staan) maar heeft iemand hier ervaring met deze set is ie goed slecht gaat ie hard en blijft dan het geluid mooi en moest je um nou aansluiten met zn optische kabel???

7. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    In een (kleine) kamer gaat ie redelijk hard.
    6W voor de satellites en 18W voor de subwoofer dacht ik...

Moet idd aangesloten worden met een optisch kabeltje. Je hebt dan ook nog een advanced scart cable voor je Xbox nodig :cool:

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ah die scart cable heb ik al. maar zit er ook een afstands bediening bij (sorry door een foutje kan ik die site nie bekijken)

9. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Het Creative® Inspire™ 5.1 Digital 5500 luidsprekersysteem met externe decoder geeft schitterend surround sound voor weinig geld. Het is ontworpen voor buitengewone prestaties bij Dolby® Digital-films, games en andere audio op 5.1 kanalen. Met zijn 48 watt RMS uitgangsvermogen ondersteunt het de meest dynamische en daverende effecten. Vijf akoestisch gebalanceerde satellietluidsprekers en een versterkte subwoofer zorgen voor een meeslepende, overweldigende luisterervaring. De onafhankelijke Dolby® Digital-decoder met zilveren front is een verrijking voor elk interieur, terwijl zijn ingangen (line-in, coaxiaal en optisch) een vlotte aansluiting ook met andere PC-bronnen mogelijk maakt, zoals DVD-spelers. De multifunctionele draadloze afstandsbediening staat borg voor comfort en gebruiksgemak.

Ja dus :D

10. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    dank je

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Weten jullie het wel zeker? :{

Ik wilde namelijk dat ding op zaterdag gaan kopen..

12. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we houden je gewoon voor de gek }:]

ff serieus...
    Als je 'm gaat kopen moet je er eens op letten, er zijn nl. 2 verpakkingen: een blauwe doos speciaal voor PS2 en een groene voor Xbox. Koop zo'n groene, zorg ervoor dat je ook een advanced scart cable hebt, een optisch kabeltje en in no time zul je gamen met 5.1 surround sound :cool:

13. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    zit dat optisch kabeltje er nie bij???

zo nee hoe duur iz ie ongeveer???
    :confused:

14. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat maakt dus geen fuck uit.
    inhoud van die dozen is precies hetzelfde, is een soort marketing truc

15. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    yep I know, maar zo wou ik aantonen dat die setjes wel degelijk dolby digital geven op een console :)
    En zo'n groene doos staat toch beter ;)

16. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, kun je in een audiozaak wel vinden.
    Ik heb er eentje voor 13Euro ofzo gekocht...

17. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    misschien het verkeerde forum maar weet iemand misschien of je op dit creative setje ook je game cube kan aansluiten en zo minimaal dolby surround krijgt????
    Game cube maar 4.1 gaar he..... de xbox 5.1 dts....joke

18. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    GEEN OPTISCHE KABELTJE?

en ik hoorvan Veel forum gasten dat ie er wel bij zit,wat is het nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, 't zit er toch bij... :eek:
    inhoud verpakking

20. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    shame on you:mad:

foutje kan gebeuren;)