ik heb een logitech 640 gekocht en de beste meneer in de winkel zij dat ie al gereed is voor dolby digital maar dat doet ie dus niet. heb ik nou gewoon wat verkeerd aangesloten of moet ik er toch nog een decoder tussen gooien. als ik wel een decoder nodig heb waar kan ik die dan kopen? thnx en greetz geert
> Logitech® Z-640 5.1-configuratie • 51 Watt Ervaar denderend 5.1 surround sound op uw pc of videogameconsole en geniet van films en games als nooit tevoren. > Logitech® Z-680 450 Watt • 5.1-configuratie • Dolby® Digital- en DTS®-hardwaredecodering • THX®-certificaat De Logitech Z-680 biedt u ontzagwekkende kracht, THX®-gecertificeerd geluid en gemakkelijke set-up om uw bestaande audio- of videosysteem tot een waar thuistheater om te toveren. dus naar mijn mening moet je de 680 hebben, en heeft de 640 geen dolbydigital.
de 640 is zegmaar de 680 zonder decoder!!!! 640 heeft wel dd, als je het aan je pc hangt met een dd decoder op je geluidskaart..... de verkoper had dus niet helemaal ongelijk!! is natuurlijk wel misleidend!!!!
Nouja je moet zijn woorden goed interpreteren, maar hij had wel wat meer informatie mogen geven... Hij is dus idd 'gereed' voor DD, maar je moet er wel eerst nog een decoder bij kopen, dan 'doet' hij het ook nog... :{