Heeft iemand ervaringen met de Logitech Compact Controller? Ligt ie een beetje goed in de hand? Voor 10,- heeft hij wel een leuke prijs.
heb hem eventjes "in de hand gehouden" ongeveer een kwartiertje mee gespeeld maar vond hem niet echt lekker spelen Maar goed ik heb er ook niet lang mee gespeeld misschien als je er echt aan went dat ie wel geweldig speelt...
Je kunt dan beter voor de Big Ben XS gaan, die is maar 15 euro, heeft dezelfde vorm als de S controller en is van goede kwaliteit.
ooh die heb ik ook. ik heb hem toen in die tijd gekocht voor 20 €. maar hij was al stuk naar 2 weeken ik terug want ik had twee jaar garantie en kreeg dus een nieuwe. die heb ik nu al bijna een jaar in het begin is het wel even wennen maar nu ben ik er helemaal aan gewend ligt best wel lekker in de hand hoor.
Hoezo was het voor jou wennen dan, wat is er anders aan dan de orginele controllers? Bij de Dixons is hij 13,-, dat is handiger dan online kopen (10 euro excl. verzendkosten) i.v.m. de garantie, dus ik denk dat ik hem daar ga halen. Iemand anders nog ervaringen met deze controller?
Ok, bedankt. Hebben anderen nog ervaringen met deze controller of zweert iedereen bij Mirosofts orginele ?