Beste mensen, Hier ff een vraagie. K heb nu twee grote Xbox controllers, maar k wil ook een kleine. Bij de Dixons hebben ze nu eentje van logitech voor 19.95. Heeft iemand hier ervaring mee meld het ff please. Many thnx
Op een controller moet je naar mijn iedee geen centen op proberen te besparen! Zo`n belangrijk onderdeel van de game moet gewoon goed zijn en mag wat kosten. tenzij je er natuurlijk niet zelf mee gaat spelen maar hm aan een gast geeft
Als eerste of 2de controller zal ik idd de officiele nemen, maar misschien als 3de of 4de een goede keuze.
Ik heb die controller en dat ding bevalt redelijk. Ik had eerst die groene S controller, maar die is kapot gegaan doormiddel van een verschrikkelijk irritant spel... Ik heb die eens gekocht omdat bij mij controllers niet zo lang mee gaan. Maar die controller is dus redelijk maar de originele xbox controller speelt natuurlijk wel een stuk beter. Xbox controller S: een 8 en die Logitech variant een 6.5
Ik heb die ook zien liggen bij de E-plaza en Dixons. Denk dat ik die ook 's ga kopen, want ik heb nu zo'n Draxter (ofzoiets) als 2de controller (is voor de gasten ) en de linkerstick is naar de klote door Topspin .