Logitech heeft een draadloze Xbox controller in de maak.. Check: http://www.logitech.com/index.cfm?p...=269&contentID=5692&countryid=33&languageid=1
Hoe speelt ie? Heeft iemand hem al getest!? Zo lelyk vind ik hem trouwens niet (alhoewel het beetje moeilyk te zien is vanuit de hoek waaruit die foto is gemaakt). Ik heb wel lelykere gezien. Ik wacht voorlopig nog ff op de Controller S
hmm...lijkt me wel ideaal... Heb de controllers altijd opgerold in m'n videomeubel (ander lopen al die niet uitkijkende mensen die hier komen d'r weer overheen....Oh..Sorry!) en cordless lijkt me wel ideaal. Batterijen lijkt me ook niet zo'n probleem..gewoon 2 setjes oplaadbaar..zit je nooit zonder...alhoewel..als je lekker aan het gamen bent is het tuurlijk wel irri dat je batterijen op zijn.
Ik denk dat ik alleen de S er nog bijkoop, dan zit iik vol...(burp..) Maar hij ziet er strak uit. Het is alleen dat die draadloze dingen zo verschrikkelijk duur zijn...:{
gewoon draadloze controller S, zelfde knoppen indeling, waarschjnlijk ong. dezelfde grootte alleen ander logo...
Zijn er misschien al mensen die hem hebben geprobeerd? Het lijkt mij op zich wel een mooie controller, je zit dan ook niet met al die snoeren. Maar al die niet goed reageerd heb je er natuurlijk ook niet zo veel aan. Dus ik wil echt zeker weten of die goed is anders koop ik hem niet.
eerst maar es controller s kopen en als deze ook goed is (vast wel logiteh is goed) deze ook kopen, lijkt me wel relaxed.
logitech controler Die draadloze controler, is net als die van de PS2 ( oepssss sorry dat ik die naam hier noemde ) maar hij ligt best lekker in de hand, niet te zwaar en makkelijk
Mooi zo'n draadloos controller , maar als je bijv. er 4 van die draaadloze controllers koopt . Dan moet je zeker een sticker erop plakken zodat je kunt weten dat dat controller 1 is bijv. Maar anyway , nice controller.
Whoot das een mooi dingetje, Die wil ik ook wel. Mits de knoppen niet zo los zitten dat ze aan allekanten rammelen net als bijna alle 3th party crap
Hij loopt op een speciale voor xbox gamaakte frequentie of zoiets. Maar eh........als je nou aan het lannen bent met meerdere spelers en xboxen, kom je dan niet in de knoop met die zelfde frequentie voor al die xboxen........toch?