[Logitech X-230] Subwoofer probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Clitoris, 11 dec 2004.

1. Clitoris

Clitoris Guest

De subwoofer van mijn nieuwe Logitech X-230 lijdt een eigen leven.
    Als ik muziek aanzet hoor ik duidelijk de bass, maar zodra ik de bass iets opvoer (d.m.v bass regulate draaiknop) begint het geheel gelijk te stotteren.
    Als ik de muziek uitzet blijft de sufwoofer doorgaan met "bassen". Soms produceert hij een lange toon voor een paar seconden, dan begint hij weer te stotteren.

Ik heb de stekker er meerde keren uit gehaald om het geheel om te poolen. Dit heeft echter geen effect op het probleem. Wie o wie kan mij uitleggen waar dit probleem aan ligt? :confused:

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle draadjes al nagekeken? Misschien heb je iets in de software verandert, of gebruik je een verouderde versie?

3. Clitoris

Clitoris Guest

Ik heb alles eruit gehaald en alles gecontroleerd, en nog blijft het probleem zicht voortdoen. Ik heb tevens (voordat ik de speakers had aangesloten) windows opnieuw geinstaleerd. Dus het ligt niet aan mn pc denk ik

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  4. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ergens een software/driver probleem is. Kijk eens op de site van logitech en kijk of zij er een oplossing voor hebben.

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er terug naar de winkel mee gaan, want da ding is niet helemaal 100% in orde volgens mij

6. Clitoris

Clitoris Guest

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/US/EN,CRID=1790

Zoals je kunt zien zit mijn speakerset niet in het lijstje |:-

Ik ben de online probleem oplosser doorgegaan, maar niks heeft enig effect op mijn probleem. De speakers zelf werken echter wel goed. Het is de subwoofer waar al deze ellende omheen draait :mad:

Ik bel maandag eerst de klanten service van logitech op. Daarna (als het probleem nog niet is opgelost) ga ik linea recta naar Dynabyte!

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb eerder het vermoeden dat de problemen die je met je Subwoofer hebt , veroorzaakt wordt door een los zittende contact/verbinding !!

8. Clitoris

Clitoris Guest

Dit is de achterkant van de subwoofer. Hij wordt met de speakers verbonden d.m.v een soort VGA ingang. Het geheel kun je vast schroeven. Dus vast, dat zitten ze wel:9

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben niet erg duidelijk geweest , maar ik denk dat het losse/slecht contact in de Subwoofer zit.
    Je zei , dat het stotteren begon als je de Bass volume hoger zet.

Dat kan een aantal oorzaken hebben.
    1). los/slecht contactje dat mee trilt met de Bass.
    2). De glijcontacten van de Bass Volume knop zijn smerig/beschadigd.
    :cool:. Een slechte voeding , deze kan de vraag maar meer Ampere ( stroom ) niet aan !

10. Clitoris

Clitoris Guest

Ik heb het geheel op een vers (ongebruikt) stopcontact aangesloten. Het gezoom en gesputter blijft zich zo nu en dan voortdoen. Soms "bassed" ie lekker mee, en dan lijkt het net alsof ie vast gelopen is. Dan gaat ie weer langzaam door, en dan weer helemaal niet:mad:. Als ik de muziek uitzet stopt hij met "bassen", maar nu ong 15s lijdt hij weer zn eigen leven:confused: AHHHH, ik wordt gek8)

11. Clitoris

Clitoris Guest

Probleem is opgelost:D

Ben vanmiddag ff bij dynabyte geweest, en omgeruild voor de Logitech Z3e

Wat een heerlijk geluid komt daaruit:)

Deel Deze Pagina