Logitech X-530

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ol' Capone, 8 dec 2004.

1. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    OPMERKING: Ja 'k weet dat er al 2 threads over dit setje zijn, maar daar wordt niets duidelijker van, en op pm's wordt niet gereageerd |:-

iek heb dus dit setje gekregen voor myn xbox
    Ik heb dus al begrepen dat ik hier een adapter bij moet kopen wil ik het voor m'n doos kunnen gebruiken.

In de handleiding staat het volgende:
    Vraag 1:
    Er staat dat ik de oranje stekker niet hoef te gebruiken. Heb ik dan wel dolby surround?

Vraag 2:
    Heb ik om hier dolby uit te krijgen een decoder of een ander iets voor nodig, of slechts de adapter?

Alvast bedankt voor de hulp en informatie.

Mods / admins
    Sluit ipv deze thread die andere 2. Daar is verwarring, dat probeer ik er met deze thread uit te halen ;)

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord 1: als het goed is heb je dolby

Antwoord 2: nee heb je niet nodig had ik ook niet alleen adapter

ps:
    Ik heb de zelfde als jou en heb het op de manier gedaan zo als het in het handboekje staat. ( zie antwoord 1 ) Koop wel de adapter.

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wil ik ook wel weten, krijg je wel dolby 5.1 surround? Of krijg je het Z640 effect? Zoals in de dolby thread...
    Is die adapter...de advanced scart cable?
    Want ik zie hem niet staan op de site van logitech

Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    met de AVscart kun je je setje optisch aansluiten. weet niet of deze set dat heeft. op een AVscart zitten verder geen aansluitingen. dan heb je een andere kabel nodig.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee, deze set heeft dat niet, logitech heeft een eigen adaptertje ontwikkeld..
    maar dat snap ik nu wel, hoe je het moet aansluiten..
    dus mijn vraag: komt er ene beetje mooi geluid uit?

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kijk eens op tweakers.net of er reviews zijn van dit setje. meestal wel betrouwbaar.

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    daar zeggen ze
    De Logitech X-540-speakerset, die in de vorige Best Buy Guide gebruikt werd, is net als de Terratec Aureon 5.1 Sky niet meer verkrijgbaar. De set die daarvoor werd gebruikt, de Logitech Z-640, is ook niet meer leverbaar. Daarom is dit keer gekozen voor de Logitech X-530. Deze set biedt ongeveer dezelfde kwaliteit als zijn voorgangers. Het geluid dat de set produceert is prima om een filmpje te kijken of een spelletje te spelen. Voor echt goed geluid moet de pc eigenlijk aangesloten worden op een degelijke versterker met fatsoenlijke luidsprekers. Als deze apparatuur echter niet voor handen is en er toch behoefte is aan een set die wat meer volume produceert en een groter frequentiebereik heeft, dan is de Logitech Z-5300 (€ 136,50) een goede keus.

Ze raden hem dus niet echt aan ;)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kzie het. voor het geld van die Z-5300 heb je ook een creative 5500 D, wat wel goed geluid geeft. ach...het is ook maar waar je tevreden mee bent he.

9. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is een scart...
    Ik zal die scart iig bestellen, alleen moet er nou nog een decoder bij? of werkt dat niet bij deze set / is dat niet nodig

10. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig ook deze speakerset laatst gekregen en ik wist ook niet of je nou 5.1 surround krijgt wanneer je het met die adapter op je xbox aansluit. Maar kan je die adapter alleen op de site van logitech bestellen of heeft bijv. Dixons hem ook?

11. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Bij dixons hebben ze 'm niet... ik dacht hem gezien te hebben bij gc shop maar weet niet zeker meer.
    Moet er zelf ook nog een hebben!

12. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus lees je PM man... ;)
    je kan die scart wel gaan bestellen maar dan heb je niks aan zonder decoder als je dolby geluid wil.

ZONDER DECODER GEEN 5.1 !!

lees anders eerst een keer de Faq voordat iedereen weer een thread opent.. _0/

Deel Deze Pagina