Logitech z-560 5.1 geluid met xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door roest_m, 29 mei 2003.

1. roest_m

roest_m Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus hier thuis aan mijn pc een logitech z-560 hangen, en nou ben ik van plan van de week een xbox te gaan kopen.
    Nou wil ik dus weten of deze boxenset op een manier aan te sluiten is op de xbox zodat er 4.1 (5.1) geluid uit de boxen komt.
    Ik zag deze thread al staan: Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2] maar toen ik zag hoeveel pagina's dit waren....

Is dit dus mogelijk ?

/edit
    Ik heb dus al wel gezien dat dit met de z-680 kan, alleen die heb ik niet

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    als die z-560 een 5.1 setje is gaat het, maar dan moet je wel nog een externe dolby digital decoder kopen en een advanced scart cable en een glasvezel kabeltje

als het een 4.1 setje is lijkt het me moeilijk

4. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    560 is een mooi setje maar geen digitaal en 4.1

zal dus nooooooooooit dolbi digital uit kunnen komen, ik heb hem zelf gehad het geluid is ECHT top alleen niet vergelijkbaar met een GOEDE dobli digital set.

Mijn advies spaar even door voor de 680

5. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

monkeyk zegt het al, je kan beter een z680 halen.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    OF natuurlijk (voor de wat minder rijke onder ons) voor de Creative Insipre Digital 5500 gaan, ik heb deze set zelf, en er komt prima geluid uit, zelfs als ie flink hard staat, en ja de buren kunnen ook mee genieten!

7. Boonen

Boonen XBOX RULES

Leuk Bevonden:
    0
    VRAAGJE!!!! Ik heb het setje: logitech z-560! Lekker geluidje! Kan ik met behulp van de SB EXTIGY beter geluid creƫren dan zonder deze externe geluidkaart? Dit hoeft niet perse dolby geluid te zijn, als ik maar 4 point surround heb!!!

Deel Deze Pagina