Ja! ik heb er een. ik heb hem sinds. zaterdag.
en ik moet zeggen de kwaliteit is ZEEEEEEER goed.
wist ik eigenlijk al na wat reviews gelezen te hebben.
ik ben er zeer tevreden mee, en voor wat ie KAN en voor het VERMOGEN, de MOGELIJKHEDEN, is het setje niet zo duur vind ik.
kijk wel rond naar de goedkoopste aanbieder. kan nogal es verschillen.
-----
wat betreft RUIS:
Logitech heeft aangegeven dat er gevallen zijn van ruis inderdaad. Ze hebben ook gezegd dat je als je het hebt je echt gewoon geholpen word en een goede versie krijgt. het schijnt dat alleen de control center vervangen hoeft te worden.
Ik heb het zelf ook maar ik heb er weinig last van, maar ik ga er toch even achteraan na 2 weken ofzo.
Het is namelijk zo dat ze door dat ruis het even duurt voordat je geholpen word ermee, en omdat de laatste LEVERING van producten per SCHIP GEZONKEN is. vandaar. dus eind januari, begin februari komt het helemaal goed
-----
Ik sta echt versteld van de kwaliteit. pas een stukje van mijn LOTR: Two Towers DVD ( ) getest. en het is echt geweldig. Ik heb zelfs een betere 'geluidservaring' bij de film dan in de Bioscoop. (ja ook beter dan de metropolis in Belgie) en dat had ik dus niet verwacht.
Als je een setje zoekt en wel 499,- ervoor hebt, zou ik echt voor deze set gaan.
het is ZEER compleet, Zeer GOEDE bass, mid en hoge tonen. plus een goede decoder.
TV kun je direct aan de set linken (coaxiaal) ja.
Laatst bewerkt: 26 jan 2003