LOL @ X01 met Garnaal en Apollo :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 23 nov 2001.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Degene die regelmatig spelletjesgarnaal.be bezoeken weten misschien dat apollo en garnaal ook een eigen tv programma hebben over games op de belgische TV, die kan je ook downloaden en nu zag ik laatst dat er ook een aflevering was toen ze bij de X01 waren, daar hebben ze de XBox ff gespeeld, en hebben ze ook het een en ander gezegd over de controller :) (dat die toch eigenlijk wel heel goed is)

dus ga naar www.shrimptv.be en download de X01 aflevering :) is iets van 25 mb..

2. Paula

Paula Guest

Naaaaaaaaaaaaaa, dit is echt een "dope" of bruuuuuuuuut of vet of heel erg gaaf of heeeeeeeeeeeeel geinig iets, iedereen met adsl (lucky me) ff checken, dit is echt grappig, vooral die 1e aflevering. Lekker loossssss maar leuk!!!!!!!!!!!!!!!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik heb er gister een paar gezien :) Ga er nu nog meer bekijken :)

alleen die Xbox filmpies in die aflevering van de X01 zijn gewoon de 'standaard' filmpies en zijn niet zelf gemaakt.. maar ach :)

4. Thijs

Thijs You like Pain?

Leuk Bevonden:
    0
    mazzel iederen die ADSL heeft, en Kabel (heb ik dus, maarja... provider is chello :confused: )niet te vergeten

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Damn, ik hgeb em gedownload, bleek dat halo er helemaal nie bij zat :) tsss :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu dan toch : Halo @ Shrimp TV.

IN deze aflevering bestormen ze een strand waar wat convenant zich ophoud, Garnaal knalt iedereen af en wil ook nog wel eens een mep uitdelen met zijn wapen :)

Hier te downloaden

8. Paula

Paula Guest

Garnaal en Apollo zijn toffffffffffffffff:p ;) :cool: }:]

9. Paula

Paula Guest

10. Paula

Paula Guest

11. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat iedereen ze wel zelf weet te vinden :), maar als jij daar plezier in hebt mag je hier gerust mee doorgaan hoor :+

12. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    tock maar ff c# wat dit nou is..:D

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mijn broertje loopt nou ook al gitaar te spelen dat rodents nr :)

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe...Ik heb pas geleden mn nieuwe arsenaal gekregen..een Ibanez Rgr270DX Jewel Blue en een Marshall Vs265 samen...2500 piek..:confused::confused::confused:...Metallica klinkt nu door heel Tilburg heen :)

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    SOWWWWWW!!

16. Paula

Paula Guest

17. Sicarius

Sicarius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    garnaal en apollo roelen, in belgie grootste vedetten van de pc wereld ...

18. Paula

Paula Guest

Belgische vrind, ff voor de duidelijkheid. IK vind ze rulen omdat ze echt MEGA prutsers zijn. Ik bedoel, alles gaat fout, slechte en droge grappen (die ik trouwens wel grappig vind hoor). De text improviseren ze maar een beetje, (zie het einde van de aflevering>>>de bloopers>>>ze zeggen steeds iets anders. Als je echt up to date wil zijn, heb je aan garnaaltje en apolotje geen ene fuckeruckemegaduck. Kijk dan naar www.gamers.nl , das tenminste een echt iets waar je wat aan hebt. Garnaal en Apolo moet je gewoon kijken als je van stomme humor houd, zoals ik dus. Al hoewel de laatste paar afleveringen niet echt dat je zegt van bbruuuuuuuuttt waren. Soms wel erg flauwe humor. Toch vond ik dat gevecht tussen sint en de kerstman weer mega cool aka max payne style (beetje dan he). Maar toch, moet ik wel om ze lachen. Neem nou bijvoorbeeld die review van matt hofman pro bmx voor de pc. Duurt veel te lang, maarja. Zo heb je altijd wel wat te zeiken, natuurlijk. Die prijsvragen dan. Die slaan echt nergens op. maar ach >> haardkoer will never die

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2002
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mwah gamers.nl heeft veel nieuws, waarvan de helft eigenlijk geen nieuws is of OUD nieuws :)

als je (p)reviews wil moet je ook niet naar gamers.nl gaan... maar ach :D

en shrimptv heeft steeds maar 2 of 3 games.. dat is idd wel jammer..

20. Paula

Paula Guest

Heb ik dan gezegd dat ik (p)reviews wou? Volgens mij niet! Heb jij betere game nieuws sites dan, Wouter?? Give me please! Ennuh van dat oud nieuws, tja. Al het nieuws is oud.....

Deel Deze Pagina