Belgische vrind, ff voor de duidelijkheid. IK vind ze rulen omdat ze echt MEGA prutsers zijn. Ik bedoel, alles gaat fout, slechte en droge grappen (die ik trouwens wel grappig vind hoor). De text improviseren ze maar een beetje, (zie het einde van de aflevering>>>de bloopers>>>ze zeggen steeds iets anders. Als je echt up to date wil zijn, heb je aan garnaaltje en apolotje geen ene fuckeruckemegaduck. Kijk dan naar www.gamers.nl , das tenminste een echt iets waar je wat aan hebt. Garnaal en Apolo moet je gewoon kijken als je van stomme humor houd, zoals ik dus. Al hoewel de laatste paar afleveringen niet echt dat je zegt van bbruuuuuuuuttt waren. Soms wel erg flauwe humor. Toch vond ik dat gevecht tussen sint en de kerstman weer mega cool aka max payne style (beetje dan he). Maar toch, moet ik wel om ze lachen. Neem nou bijvoorbeeld die review van matt hofman pro bmx voor de pc. Duurt veel te lang, maarja. Zo heb je altijd wel wat te zeiken, natuurlijk. Die prijsvragen dan. Die slaan echt nergens op. maar ach >> haardkoer will never die
Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2002