Ik heb wel eens dat mijn XBox vastloopt, bijvoorbeeld bij het laden van PGR (soms bij auto's bekijken ook) en bij DOA3 wil hij soms de filmpjes niet laten zien en als ik bij halo een level gehaald heb geeft hij soms een discfout, hebben jullie dit ook wel eens en is dit normaal voor de XBox of moet ik hem wisselen (dat heb ik al een x gedaan, maar nu doet hij weer raar. Wel iets minder dan eerst maar nog steeds raar). Ik wil graag jullie advies en alvast bedankt!
Bij mij is de Xbox pas 1 keer vastgelopen en dat was tijdens PGR. Je moet denk ik met Microsoft bellen.
Hij is bij mij nog nooit vastgelopen oid. Denk dat je toch maar eens de service van MS moet bellen. Want het hoort natuurlijk niet. Is het trouwens alleen bij PGR of ook bij andere spellen ? Anders moet je eens kijken of er geen krassen of vuil op je dvd van PGR zitten.
Mijn Xbox was kapot want hij liep vast. Voordat hij kapot was en erna is hij NOG NOOIT vastgelopen. Ik zou MS bellen (dan krijg je nog cadeautjes ook!!!) PS: nu niet gelijk allemaal bellen
mammie ik wil ook kadootjes maar ik heb wel eens dat ik met xbconnect disc error krijg maar dat was toch normaal ofnie (halo), verder is mijn xbox niet vast gelopen.
zolang ik het kan herinneren niet.. Nee maar kan heus wel eens gebeurd zijn maar dan ben ik het vergeten
Bij mij ook, alleen vandaag... Maar ik was al langer dan 10 uur aan het gamen, dan sta ik er niet raar van te kijken. Meestal mag je een console maar zolang aan laten staan. Naja.. Eigenlijk moet het zonder probs gaan.... En het is niet meer gebeurt.. Niets ernstig gelukkig.... En was weleens met andere games gebeurt.. 1 á 2 keer..
Nee, nog nooit en bij Xboxconnect moet je voor je een game joined create a game en weer terug dan heb je daar ook geen last van.
Voor dat ik hem heb laten repareren voortdurend. Erna bij games nooit meer, alleen bij dvd's twee keer (allebei herhaaldelijk geprobeerd en bleef vastlopen). En de volgende dag deden ze het gewoon weer....