Lord of the Rings het spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door DRAGONFLY, 19 aug 2003.

1. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder in het Fangorn Bos.. de eerste grote trol krijg ik niet neer.. weet iemand hoe dit moet??

2. Silent522

Silent522 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naartoe rennen, slaan met Y en dan weer weg rennen, dit een paar keer herhalen

3. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
  4. nielzo

nielzo Guest

als ie heeft geslagen snel slaan en als ie weer gaat slaan weer weg rennen ja

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging er meestal naartoe en dan met Y gewoon rammen. Ik had genoeg health dus als hij me op de grond sloeg maakt niet uit. Bovendien had ik ook de Rising Attack. Heel handige aanval trouwens.

6. Silent522

Silent522 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij dan ook ff helpen bij dit spel.
    ik kom niet verder bij die wolfs of isengard ofzo, die subboss, op dat kut beest, pijlen helpen niet, en als je naar hem toe loopt dan pakt ie je op, en soms stijgert dat beest, maar als je dan een pijl schiet gaat er nog steeds geen health vanaf

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die stijgert moet je erop af rennen en hem zo vaak mogelijk slaan als mogelijk, dan ren je weg en herhaal je dit totdat hij dood is.

8. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een ding, als je het stijgerend beest slaat, dan kijk hi8j eventjes heel suf rond en probeer het mannetje op hem hem weer op te sporen! dan moet je op het mannetje meppen want daar gaat t om!

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst alle beesten doden, dan als die grote telkens op je af rent dan moet je in het water staan en dat de hele tijd herhalen, uit eindelijk woord hij uitgeput dan heel veel slaan......dat telkens herhalen

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met Gandalf bezig. Ik moet geloof ik wat ladders naar beneden duwen, alleen hoe?

Het spel is niet alleen moeilijk, het is vaak onduidelijk wat je moet doen. Vooral de camera werkt soms erg tegen, zoals in het Undead gedeelte.

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Farting Bob:das tog in return of the king?ladders trap je omver met "b"

12. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yip klopt .... ik alleen met de X-toets, maar da's een ander systeem :). Moeilijk level, veel ladders omtrappen .... ik heb inmiddels begrepen dat ik die siege towers aan de rechterkant met mijn stafje neer moet schieten. Ik vind het aan de andere kant wel fijner dat het spel niet zo makkelijk is als het vorige deel. Maar ze hebben Normal en Easy volgens mij IDENTIEK gelaten!

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Farting Bob:die toren links kan je de eerste keer met katapult omgooien(katapult staat op een toren,er is een zijweg die omhoog gaat na die katapult),na die eerste keer moet je met je staf schieten.Spel is iets moeilijker maar wel weer zo uitgespeeld.En ik vind extra characters niet egt de moeite maar dat zie je nog wel,zal dat niet voor je spoilen haha

Deel Deze Pagina