Lord of the Rings: the fellowship of the ring

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aremas, 4 dec 2002.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik had een vraagje hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.

Ik zit nog ergens in het begin en nu moet ik een Gate Hinge vinden om een poort mee te repareeren weer iemand waar ik deze kan vinden?

2. nielzo

nielzo Guest

ik had de demo en ik was gewoon over de brug gelopen en toen ging ik naar het volgende level:eek:

3. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar ik speel de voledige versie dus.
    En daar moet je dat ding wel heben.

4. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2

ooooh da vink zo'n kutlevel! is dat middden in de nacht met al die Ringwraiths in het dorp??? daar kwam ik dus ook niet verder... ik durfde het ook nie meer....echt creepy :p

5. Gameslave

Gameslave Guest

Kan iemand me helpen aan t eind van missie 1, in security room in police station, dan kom je uit de lijkenkamer en moet je dus naar security room, daar zie je mensen achter de compus zitten, ik heb geen kogels meer dus heb ik iemand (van de eerste compu) gepakt en toch blijven ze op me schieten, hoe kom ie hier voorbij?

6. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, volgens mij heb je wel een special edition van Lotr....:+

7. Gameslave

Gameslave Guest

sorry, mijn fout, zat ff niet op te letten, mn vraag ging nl. over splinter cell, waarbij ik hier dus op verkeerde plaats zit, maar jah, dat krijg je als je alle sc threads afzoekt naar 1tje die nog niet gesloten is. Maar verder, ben van plan ook tlotr te kopen, is t dan beter om deze te kopen of te wachten op the two towers?

8. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik ben er ook net mee begonnen en de Gate Hing ligt gewoon op de grond in het gebouwtje voor de brug. Waarschijnlijk heb je hem al, maar goed.

:D

9. Rhean

Rhean Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! het is heel simpel zodra je die man geholpen hebt met die bijenkorf ligt hij gewoon op de grond!:)

10. snake

snake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ yep keer terug naar de watermolen niet ver van de poort ga daar binnen en ze licht links op de vloer

Deel Deze Pagina