1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings TT moves.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 4 apr 2003.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb die moves gekocht dat je een goblin, ork of zo'n andere trol in 1 keer kilt, de combo is X, A, R als het goed is dan steek ie zn zwaard in zo'n ork maar bij mij gaat ie de heletijd gewoon zn zwaard in de grond rammen. er staat wel linked move achter maar ik ben het boekje kwijt. |:-

    wie weet hoe je deze move doet?
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je zeker dat je je boekje kwijt bent... ;)
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ja want ik heb mn games in zo'n cd mapje zitten waar 20 games in kunnen zodat ik die makkelijk kan meenemen als ik naar mn vader toe ga, anders moet ik steeds 15 dvd doosjes mee sjouwen. en die doosjes liggen nu ergens op zolder.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je die doosjes toch zoeken :confused:
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff in het boekje gekeken en dit stond er: "Succesvol afweren,dan A en druk vervolgens op R".

    Dus je moet de aanval van de tegenstander blocken en dan in een vloeiende beweging A en daarna R indrukken.
    Het is mij maar een keer gelukt, die aanvallen zijn best moeilijk..
     
  6. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij deed tie het ook niet nee. En het is heel fijn want bij The Tower of Orthanc zeggen ze dat je met die move er het makkelijkst door heen komt. Maar ja als tie niet wil...............
    Wel klote want ik red level 20 steeds net niet. 1 trol te veel :'-(
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellwin, heb je iedereen wel op level 10? Want dan is het makkelijk met Gimli.
    Als je hem hebt uitgespeeld( de normale missies) dan kan je alle missies gewoon zo vaak als je wilt overnieuw spelen( voor als je het nog niet wist)
     
  8. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Aragorn op level 10 ben nu met Legolas bezig, bijna klaar en daarna ga ik aan de gang met Gimli. Ik weet dat je de Tower steeds opnieuw kan doen, maar ik heb een hekel aan het woord "opnieuw" ik ga liever door weer op level 20 :+
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet al hoe t moet, best irrietant, eerst afwerden, dan 2 knopjes indrukken en dan een trigger :confused: vet irrietant maar die moves zijn wel vet.
     

Deel Deze Pagina