Losse headset kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Japzor, 30 mrt 2004.

1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand misschien hoe ik het makkelijkst aan een headset kan komen ? Wil er namelijk een gaan gebruiken voor XBconnect.. Hoeft niet officieel te zijn, misschien een of ander nepmerk ofzo als die het maar goed doet =]

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Er bestaat er 1 van MadCatz, die is 10 euro bij mijn lokale gamesboer... anders een starterkit kopen voor 30 euro bij gamerelease.nl en de LIVE code proberen door te verkopen voor een eurootje of 15 of 20...

3. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die nog niet los kopen dan? daar was toen toch spraken van?

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat kan wel maar dan ben je 40 euro kwijt terwijl je een starterskit bij diverse online shops voor 30 kunt kopen.

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt bij de lokale gameboer misschien ook de headset van RainBow 6 los kopen, tenminste die zag ik laatst... Succes!

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, veel mensen hebben de rainbow six 3 headset en een live headset, dus waarschijnlijk zijn er zat mensen die bereid zijn er 1 van de 2 te willen verkopen. En een nieuwe headset is te verkirjgen voor 29,99

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    kan ook wel 30,00. Dan kun je toch net zo goed er een starterskit bij kopen.

over die rainbow six headset ben ik niet zo te spreken ik heb er ook een en die deed het ongeveer 1 week half en toen ineens helemaal niet meer. die van mijn xboxlive werkt na 1 jaar nog steeds perfect.

8. gerjan

gerjan Guest

kan je ook een usb headset gebruiken (voor pc dus) en die via zo'n pc usb<--->xbox usb kabeltje/adapter aansluiten?

Deel Deze Pagina