Mijn vraag is of je ook een losse voeding kunt kopen voor je xbox 360, ik wil mijn console namelijk op twee plaatsen gebruiken alleen heb ik mijn voeding en kabels allemaal netjes weg gewerkt (het is dus niet zo makkelijk om die er telkens weg te halen). Het zou dus wel makkelijk zijn als ik op beide plaatsen een voeding kan plaatsen en dan hoef ik alleen maar mijn console te verplaatsen. En als ze te koop zijn wat kosten ze dan? Alvast bedankt P.s. ik kon niks vinden met de zoek functie dus als er wel een topic over is mijn excuses.
ik denk dat als je contact opneemt met ms je er wel eentje kan krijgen. Lijkt me niet dat je xbox ten dode is opgeschreven als je geen voeding kabel meer hebt.
Kan zelf ook goed een 2e voeding voor in de woonkamer gebruiken. Heb speciaal daarvoor een wireless Adapter gekocht.
werkt niet mijn voeding is echt kapot gegaan en moest hem toen naar duitsland sturen. ps.nog succes met het vinden van een andere oplossing!
Dit is wel een goeie oplossing. Had zelf een tijdje een extra voeding over omdat mn xbox gestolen was, maar zonder de kabels. Is natuurlijk wel een extreem geval, maar heb de mijne toen hier gewoon op de xbazaar verkocht. Dus altijd goed om het ff in de gaten te houden
ik kan je helpen ik heb er nog een en doe er niet veel mee dus voor een prijs wil ik hem wel weg doen
hmmm ben zo fucking dom he sry heb geen voeding extra maar een cable voor de voeding sry voor de eerst post voor die een cable extra willen pm me
De oplossing Ik heb contact gehad met de klantenservice van Microsoft en het antwoord is als volgt: "Het is mogelijk om een extra voeding te kopen. Dit kan telefonisch bij onze klantendienst. De kosten zijn 78 euro en dienen via credit card betaald te worden." Is wel een beetje aan de prijs. Maar wel een handige oplossing. Groeten
http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/360-psog Hier staat er een is wel voor 110 V (en uit china ) maar bewijst toch dat je ze kan kopen en voor veel minder dan die 78 euro
Jeej, ik heb net een site gevonden waar je voordelig zo'n voeding kan kopen. Je krijgt dan een nieuwe. Gewoon op marktplaats gekeken bij de top advertenties . Hier is de site: http://www.easyonnet.nl/Webwinkel-Product-1622896/Voeding-voor-XBOX-360-Nieuw.html. Mijn voeding is ook kapot gegaan . Maarja, heb nog geld tegoed van mijn ouders voor mijn verjaardag =) Groetjes