Bij het spelen van MotoGP via XBoxLive krijg ik soms (in 't midden van een race) het volgende te lezen: "Lost connection to this game session". Wordt ik dan door een andere speler gekickt of ligt het aan mijn breedbandverbinding? Of misschien een andere reden. Kan iemand mij helpen? It drives me mad!!!
De host van de game stopt er dan mee. Als je eruit gekicked word zie je dat staan. Dit is gewoon als de host de game stopt. Wel minders, maar wat doe je eraan .
Tja host dan je eigen game vriend. Tis natuurlijk bullshit om meteen die gasten tegaan lopen uitschelden lijkt me hoor. Je kan niet 24 uur per dag spelen toch? Anyway,boomer heeft gelijk
Is wel k*t denk ik, sta je net 1e met MotoGP en dan kapt de host er mee. Maar ja, net als wat boomer zegt.. Wat doe je er aan.
Als ik host, ga ik nooit midden in een spel stoppen. Ik laat altijd wel iedereen de race uitrijden. Of ze moeten heel langzaam zijn
ja ik ook, maar meestal rijden ze gewoon achteruit dan en dan kan je heel lang wachten. Was ook heel kut laatst, had bijna een record gereden kapt ie er net voor de finish ermee
jah dan baal je wle zwaar ja. FF een vraagje he hoe zet je onder in je tekst kader die info van welke spellen je heb enzo kei veel van die gasjes hebben dat. Tell me.
hmm soms kicked de host jouw omdat je een trage verbinding hebt .. dit kan de volgende oorzaken hebben .. je speelt tegen iemand uit de us ... dus trage connectie of je hebt een te trage upload