1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Naam
    Lost Odyssey

    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Microsoft

    Developer
    Mistwalker

    Genre
    Turn-based Role-playing

    Release datum
    3e kwartaal 2007

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er wel vet uit. Ben benieuwd wanneer de eerste ingame footage uitkomt.
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep wordt erg vet spel. Xbox (360) heeft naar mijn mening echt een goede exclusieve wanna have rpg nodig. Zoiets als final fantasy serie, maar dan een tikkeltje luguberder. Lijkt me erg vet.

    Blue Dragon wordt ook door Mistwalker gemaakt. Dat spel lijkt mij ook erg leuk. Ik denk dat je dat spel meer kunt vergelijken als Kingdom Hearts, maar dan zonder disney figuren. Mistwalker zal, denk ik, wel games gaan leveren van hoge kwaliteit van en voor de xbox 360.

    Hier nog wat info van bron: ownage.nl:

    Mistwalker praat over Lost Odyssey
    Door nederob op 01-07-2005
    Bron: Gamefront

    Hironobu Sakaguchi, één van de oud Square medewerkers bij Mistwalker, heeft zijn mond open gedaan over de Xbox360 RPG Lost Odyssey. Volgens Hironobu Sakaguchi zal Lost Odyssey samen met Blue Dragon niet alleen in Japan, maar ook in de US uitkomen. Hij vertelde dit tegen een Amerikaanse website en om die reden vertelde hij niks over een Europese release.

    Volgens Hironobu Sakaguchi is het voor de next gen hardware producenten moeilijk om zich te onderscheiden. Dit onderscheid zal gemaakt moeten worden door middel van goede software. Volgens Sakaguchi heet Lost Odyssey die mogelijkheden van de Xbox360 optimaal benut. Hironobu Sakaguchi heeft gewoon een goed team tot zijn beschikking met daarin onder andere Maruyama (FF7) en Kawai (FF7 en FF9).

    De game Lost Odyssey is een klassieke RPG waarin real time elementen zit ingebouwd om op die manier de actie op te voeren. Hierdoor zouden er dus veranderingen in de game kunnen optreden terwijl jij er helemaal niet bij bent... het verhaal gaat immers gewoon door. De hoofdpersoon uit de game kan niet sterven, hij is al 1000 jaar oud. (Handig, de standaard ingebouwde God-Mode).
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kerel heeft nooit voor sony gewerkt.... |:-
    Hij was de geestelijke vader van FF. Maar met de laatste FF-games heeft ie niet meer meegewerkt...
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel interessant ik wacht in ieder geval op meer info want het zou erg goed kunnen worden.
     
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk al die R-P-G tjes man, ik heb nu al meer informatie ghoord over aankomende rpg voor de xbox 360 dan dat er op de xbox in totaal zijn uit gekomen. En nog uit moeten komen. En ze klinken niet alleen allemaal erg veel belovend lost odyssy van de vader van finalfantasy en bleu dragon ( waarvan de animaties worden gemaakt de tekenaar van chrono trigger en dragon ballZ) the elder scrolls 1V : oblivion.Een nog een paar. Maar ze zien ook nog eens mooi uitzien.... Het wordt een mooi jaar
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vraag me af wat er van die mooie stuff uit de trailer over blijft in-game.. tot nu toe ziet et er heel veelbelovend uit als je het mij vraagt.. zeker een toffe game
     
  8. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    eigelijk wil ik dit niet doen ( gaan liggen zeuren over de graphics van als het niet zo is dan is ht bagger ) maar toch doe ik het het zou voor de xbox 360 uit moeten komen en die zou die aan moeten kunnen en als we moeten geloven wa ter allemaal gezegd wordt over de graphics en zo is dit nog alpha dinges dinges kit die slechts 30% van de uituindelijke versie zou bevatten ( eerst zien en dan geloven zou ik zeggen) maar niemand het negern maar die trailer zag er goed uit vond ik
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game wordt gewoon bom denk ik ,ziet er echt veel belovend uit, zo simpel is het!!!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nog één screen:

    [​IMG]
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar is dit ingame of is dit pre-rendered. Ben een beetje sceptisch geworden nadat Sony de boel heeft lopen besodemieteren.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wat gemist?
    Wat bedoel je :eek:.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoelt over de tech demo's van de afgelopen E3(filmpjes van killzone, motorstorm,...) anuwel deze techdemo's geen cgi,... waren, het waren echt de specs van de ps3 ,maar er zijn nog geen ingame filmpjes vrijgegeven van killzone,... dus kan je dit ook niet beschouwen als ingame, terwijl het wel zo zou kunnen worden als de makers er hun werk van maken,maarja...)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hij bedoelt het gezannik rond om Killzone op de E3.

    Maar om T!jg3rn00tj3 zijn vraag te beantwoorden: Alle screens die er tot nu toe zijn komen allemaal uit hetzelfde filmpje, en of dit ingame er net zo uit gaat zien als in het filmpje zeg ik "let's hope so" ;)

    want of dit ingame is valt te betwijfelen. (de rest van de screens vind je hier)
    [​IMG]
     
  15. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    zou wel vet zijn en het zou moeten kunnen ik bedoel als het rare lukt om nu 4000 elven en orcs in kameo te zetten ( iets wat 9000 moet worden allemaal met hun eigen kunstmatige intelligentie) moet dit toch ook wel lukken
     
  16. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf hou van rpg, en Lost Odyssey ziet er zeer interresant uit.
    Het komt uit op de 360 en nadat ik de screens heb gezien moet ik zeggen: "WoW"!;)
    Maar het ziet er zeer veelbelovend uit!:p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meer screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    die waren oook te te zien in het filmpje
     
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer info over het spel, en waarom Sakaguchi voor de 360 aan het developen is:

    Bron: 360updates.com
     
  20. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het er heel boeiend uit zien, Japanse shit dig ik wel :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina