1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    godverdomme ik moest weg dus ik wou snel saven, duurde het mega lang tot ik na een save point kon :p ik had net die kinderen gered van die soldaten bij die bloemen. weet iemand trouwens waar die rode ballon is van da jongetje in die stad daarbij? die pop heb ik gevonden die mini gondola ook maar die rode ballon kan ik niet vinde.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben net aangekomen bij die Grand Staff.En daar is een Bogimorie.Die word abosrbt de krachten van zijn slaafjes.Maar ik krijg hem niet dood?Je moet hem 2x verslaan.Bij de 1e lukt het net.En bij de 2e ga ik de 1e turn al dood.Ik denk dat ik het kan niet kan halen.De gene waarmee ik Bogimore aanvalt Jansen die heeft maar 20 MP.En ik heb ook geen MP herbs.Hoe moet ik dan die Bogimore verslaan?

    Disc 1 Grand Staff (Grote Worm)
     
  3. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    hmmms ik had veel meer mp met jansen volges mij maar ik had gewoon steeds al zn creatures gekilled en dan 1 aanvall op de grote, dan weer op de creatures en weer een aanval op de grote. zodat hij niet die mega aanval kan doen. ik werd er maar 1x door geraakt. duurt wat langer omdat je hem niet steeds kan attacken maar zo kreeg ik em dood
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, op 2 februari is mijn versie van Play-Asia verzonden en nu nog steeds niet binnen. :mad:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is ook langer dan hun maximale bezorgtijd. Even contact met ze opnemen.
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan hij niet bij de douane liggen? En hoe lang zou dat dan ongeveer duren?
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je moet het gevecht wel met iedereen helemaal op vol leven + vol MP starten, dan moet je beginnen met 2-3 van die kleine beestjes af te maken en daarna gewoon vol uit op de baas inhakken + spells afvuren. Dit gewoon blijven herhalen tot ie 2x dood is :)
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben overnieuw begonnen en heb 23 Heal Potions gekocht en 18 Mana Herbs

    Nu zijn er ongeveer 16-17 over van allebei nu moet het wel lukken toch?
     
  9. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is vandaag gekomen, 25 Januari besteld, nu pas binnen, ruim 3 weken bij de douane gelegen. EN 15 euro extra dokken.

    Ga nu lekker genieten, intro stuk was masterlijk, overgang van CGI naar realtime echt WOW
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, zeker weten.

    Je had trouwens ook gewoon terug kunnen reizen naar Uhra en dan weer terug naar de Grand Staff hoor :+
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gaat zo weer lekker, na 2 weken eindelijk weer es wat tijd ervoor. Ben meteen vandaag al van level 31 naar 36 gegaan en mn inventory zit nu behoorlijk vol. Dubbel SP en $ is nice:thumbs:

    Moet idd zeggen dat disc 3 me stukken beter bevalt dan disc 2. Vet verhaal, leuke vijanden:cool: Ik ga nog even door tot vanavond 12:thumbs:
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ah nee dat meen je niet,Ik dacht dat ik vast zat :p

    Edit : Hoe leert die Jansen een Aqua techniek?
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Aqua vind je in het 2e deel van de Ipsilon mountains, in een schatkistje ergens op dat stuk waar je met ladders naar beneden gaat helemaal aan de rechterkant van zo'n stuk.
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    15 euro extra, dan is hij nog steeds goedkoper dan in NL. Ik hoop dat de mijne vandaag ook binnen is. Over 15 minuten weet ik het :)
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat meen je niet daar vond ik all barricades :/
    Of is dat rare gevaal van rechts naar links naar benenden.
    Bij dat stukje dat zeg maar lelijk en lijkt intestorten?
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan ook makkelijk terugkeren hiernaartoe, gewoon het hele pad aflopen en elk stukje uitkammen, zo moet je hem vinden.

    Je kan het beste het gebied betreden vanaf het 2e deel Ipsilon Mountains in je lijst.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem al dat Aqua hit lekker 1/5 van die worm.Maar hij is irritant met zijn paralyzed aanval ...
    Krijg hem maar niet dood.Bij de 2e gevecht met hem
    Die worm heeft me 10x gedood ofzo
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom weer even met luie vragen omdat ik geen zin heb om terug te lezen :9 Of reviews te gaan bekijken :)

    Maar ehm... Zijn er random encounters? Of hoe werkt het explore en vecht gedeelte? Het vechten snap ik, maar daarom heen?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zelfs te lui om in de openingspost van deze thread te kijken? ;)

    Ik heb zelf ook nog een vraag: op een gegeven moment word je verteld dat je in de gevechten ook je eigen groepsleden kunt selecteren en dan onderaan het scherm allerlei stats ziet (+ magische verbeteringen & curses, effecten van spreuken op je characters etc.). Weet iemand hoe je dit doet? Het lukt mij alleen de tegenstanders te selecteren.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zo en alweer op disc 4 aanbeland.


    Weet iemand als je em hebt uitgespeeld dat je dan verder kan gaan met je hele inventory en levels etc? Zoals Blue Dragon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina