1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Edit: Ah, je kan met je oude lvl overnieuw beginnen net als in Mass Effect alleen hier scalen de vijanden niet mee dus ben je onwijs overpowered

    Edit 2: Nog een updateje, als je overnieuw begint nadat je het uitgespeeld hebt wordt je teruggezet naar lvl 50 kom ik nu achter. Nog steeds veel te sterk voor het begin natuurlijk. (Beetje raar dit :

    *Dit kwam uit een post van Ebrithil misschien heb je er wat aan!

    Grave hoelang duurt die Disc 1.Ik ben nu mij Numara
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Kan in 7 uur maar ook in 15, hangt er beetje vanaf hoeveel je onderzoekt en levelled. Heb nu zelf 45 uur op de teller en ben net begonnen met disc 4, zoek wel alles op, dus dan duurt het langer.

    Thanku voor het antwoord. Ga denk ik de 2e keer door tot level 99, voor de allersterkste side bosses.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat is het nut precies van het overnieuw beginnen nadat je het spel hebt uitgespeeld (naast dat je dan je oude party hebt)? Zijn daar nog extra's aan verbonden, zoals bij Eternal Sonata?
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan beginnen met al je Immortals op lvl 50, dat is eigenlijk alles.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    GVR, RING OF DEATH! :mad:

    <belt stampend Xbox support lijn op>

    Daar gaat mijn weekendje LO. :eek:
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    En er zit een challenge in de game, ergens in low town waarbij je steeds een challenge moet doen, waarbij je sterkste baas van de game gaat krijgen waarvoor je level 99 moet hebben bereikt las ik. Is ook een achievement voor als je die haalt.

    Wil de game zowieso hierna nog es spelen om alles beetje te vinden, mis nu nog wel paar dingen, ook al zoek ik alles helemaal af.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Begin me nu wel een beetje te ergeren aan de slechte framerate in de game. Begint nu vrij storend te worden. Zelfde probleem als met Mass Effect. Mass Effect had zelfs ook nog last van textures die niet geladen werden. En beide games draaien op de Unreal engine................
    Erg jammer, want de game zelf is heel erg tof, maar deze technische problemen zijn wel irriterend.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er in het algemeen last van? Of tijdens gevechten (dat waren eigenlijk alleen de momenten in Mass Effect dat ik me stoorde aan de framerate)? Want ja... Het is toch turn-based? Dan heb je lijkt mij niet zoveel last van een framedropje...
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer geen LO in de bus. :mad:
    Vanavond weer eens kijken.
     
  10. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    ik had dit bij masseffect wel meer dat alles nog geladen werd enzo.
     
  11. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Zijn er hier nog meer die de game bij Nedgame hebben gepreorderd?\o/ Morgen komt de game officieel uit dan zou ik hem vandaag toch bezorgd moeten hebben? Is er al iemand die 'm heeft van Nedgame?_0/
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou eenmaal een eigenschap van de U3 engine. Weinig aan te doen.
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu bij Disc 2.Kan ik straks terugekeren naar Disc 1 om de dreams te halen wat je in Disc 1 moet doen of kan dat ook in Disc 2?
    Want ik heb zon gevoel dat ik niet alles heb gedaan bij Disc 1 ben nu ongeveer 8 uur onderweg
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Die sidebosses zitten in de Backyard, dat is een arena waar je sterren kunt halen, 1 voor verliezen, 2 voor winnen en 3 voor winnen + aan een geheime conditie voldoen. Je begint met alleen de Light Class - erg makkelijk. Daarna moet je met een magic key de 2e class unlocken -- de Middle Class, ook nog erg makkelijk om alles op 3 te halen. Daarna moet je nog een magic key vinden voor, jaja, de Heavy class. Daarna moet je met de laaste te vinden magic key de Super-Heavy class unlocken, dit zijn 4 gevechten waarbij 1 daarvan een heeeel lang gevecht is om 3 sterren te halen.

    Per gewonne class met alles op 3 sterren krijg je een achievement. Tijd voor het laatste boss gevecht met een wezen dat 175.000 HP heeft :9 Alleen voor deze hoef je niet 99 te zijn hoor, ik heb hem met het grootste gemak verslagen op lvl 75 en het gebruik van de skills Persistence, van Tolten: moet je eigenlijk z.s.m. leren want deze is me erg goed bevallen, en ik kwam eigenlijk veel te laat er achter dat deze er was, en ook nog Complete Defense (van een ring) en Absorb fire, water, wind (hier heb je op zekere hoogte wat aan)

    Dit moet je allemaal in een handige tactiek gebruiken en dan moet de 'moeilijkste' baas van het spel binnen een half uur wel neer zijn 8)

    Je kan trouwens ook 99 halen zonder overnieuw te beginnen, dit door op een bepaalde plek te blijven maar die vertel ik nog niet :thumbs:

    Ohja, nog even btw, je zal waarschijnlijk evenlang met disc 4 bezig zijn als met alle 3 discs daarvoor (was ik wel tenminste) omdat er iets van 8 sidebosses te verslaan zijn en nog héél veel te doen is voordat je het eindgevecht wel moet doen, het spel is eigenlijk haast free-roaming op disc 4. Elke sideboss zit ook weer een achievement aangekoppelt dus dat is mooi meegenomen.

    Op disc 4 kan je vrijwel naar elk plekje terug in het hele spel. En items die je gemist heb kan je kopen in de Auction House (die kom je vanzelf een keer tegen)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Op hoeveel uur zat jij toen je bij Disc 2 in het huis was waar Kaim en Sarah hebben geleefd?
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk rond de 16 uur. Want ik heb disc 1 t/m 3 in 29 uur gedaan en daarna disc 4 nog tot 70 uur doorgespeeld :9
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ebrithil
    Waar kan ik die Demon Sword van Kaim vinden ik las het op een guide van LO maar het staat daar vaag uitgelegt

    Zwaard voor Kaim
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nadat je Mack hebt gered en Spirit Magic hebt gekregen kan je allemaal liften activeren in the Crimson Forest, overal zit wel een treasure en 1 van deze liften gaat naar dat zwaard + de demon ring. Volgens mij 1 van de liften die je net tegenkomt na het boss gevecht.
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn dat die rare dingen die lijken net op afgehakte bomen dus zegmaar zon platte houte ding
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het zijn gewoon kleine platformpjes, ik weet zo snel niet meer hoe ze er precies uitzagen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina