1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heel goed spel. Ik erger me echter wel erg aan de framedrops. Hebben ze dan niks geleerd van Blue Dragon. Het is zelfs erger da bij BD!
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik weet niet welke LO jij speelt maar bij mij zaten er zogoed als geen framedrops in.
     
  3. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja mooie game ja.
    24 uur pas naar disk 2. 8)

    Vrijdag ook maar gekocht, i.p.v. een kopie. O-)
    Wel jammer dat ze disk's opelkaar gaan stapelen en disk 4 er los bij. :{

    Als je een beetje uitgeleveld bent in een bepaald gebied, is die turn tail wel handig.
    Kun je die random battles gewoon verlaten, zonder te vechten.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, de game kent behoorlijk wat framedrops. Erger dan in Blue Dragon. Komt door de Unreal engine.
     
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Valt wel mee hoor, tijdens de battle intro's wat drops ja. 8)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had het ook bijvoorbeeld in Uhra als je het station binnen komt lopen of als je ergens anders in een gebied loopt.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is dat de eerste stad? Ik had wel wat minimale dips als je bijvoorbeeld vanuit de wapenwinkel de hoofdstraat in loopt... tenminste, LO is dan duidelijk nog wat aan het laden maar na een paar seconden is het voorbij. Voor de rest draaide die eerste stad goed.

    Wat kleine stotteringen bij de intro's v/d gevechten (ook hier dus weer tijdens het laden), maar omdat je dan nog niets doet maakt me dat minder uit.

    Ik vond Blue Dragon wat dat betreft slechter draaien. Tijdens het lopen in de overworld zag je daar de framerate bij sommige stukken (bijvoorbeeld in het bos) duidelijk wegzakken. In de gevechten, als alle schaduwen zichtbaar waren of als je tegen 6+ tegenstanders vecht, zie je dat ook gebeuren. De actie gaat dan duidelijk langzamer.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  8. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zijn jullie voorbij die draak gekomen. EErste grote baas op die berg. Ik heb amper nog kunnen levelen en vechten en die draak is meteen vrij sterk. Ga elke keer dood daar
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die draak zou toch echt goed te doen moeten zijn zolang je maar 'flare' magic op hem blijft gebruiken (hij is gevoelig voor vuur). Met je 2 fighters gewoon mee aanvallen of Janssen healen zodat die kan zn vuurspreuk kan blijven doen en hij zou al na enkele keer neer moeten gaan.
    In dat opzicht is de volgende baas die je gaat tegenkomen een pak irritanter.
     
  10. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op dat moment dus geen fire-ring. Ik ging gewoon ff wat levelen. Gewoon stukje terug lopen op de berg en zorgen dat je 1-2 levels omhoog gaat. Dan moet het goed komen
     
  11. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de gratis downloadable content van de japanse marketplace ook werkt als wij die downloaden bij onze PAL versie?

    Mensen die het al getest hebben?


    Bonus Item Two Pack:

    Bonus item one: Required for unlocking a story in the "Thousand Years of Dreams" series.

    Bonus item two: Can be equipped to give your characters better guard capabilities.

    Zie ook : IGN.COM
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lijkt mij niet, maar lijkt mij wel dat de content er ook komt voor ons Europeanen.
     
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niks met Nederland te maken, maar met de EU. Als ik bij Play.com of Amazon.co.uk of wat dan ook binnen Europa bestel zijn er geen problemen met de douane.
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus nog steeds op die game te wachten :mad:

    Beter win ik de frontpage prijsvraag :9
     
  15. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog maar meegedaan. Heb hier nu een europese liggen. Die van play asia is nog onderweg maar ik kan altijd nog wel een 3e gebruiken 8)

    Heb ook wel last van af en toe wat framedrops maar tot nu toe heb ik er niet heel veel last van. Ik vind wel dat het eigenlijk niet zou mogen! Is zoeits nou nog met een update te verhelpen of is die unreal engine gaar? Waarom pakken ze dan de source engine eigenlijk niet? Die loopt wel superstrak nml!
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt denk ik maar net aan welke licensie het bedrijf toevallig heeft. Maar de Source engine is al erg oud en kan volgens mij theoretisch minder dan de Unreal Engine, hoewel ze wel echt het onderste uit de kan weten te halen bij de Source Engine, maar misschien was het toch niet toereikend genoeg voor hun doeleinden...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het ligt niet aan de engine maar aan hoe je hem gebruikt :p Ik heb zo het idee dat mistwalker wat er in beeld is belangrijker vind dan of het soepel loopt,.. Blue Dragon had ook al last van enorme framedrops.
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja... Aan de ene kant is het geen shooter, dus ja, die framedrops maken dan ook eigenlijk weer niet zoveel uit...
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is aan de ene kant wel zo maar toch vind ik dat een beetje optimalisatie geen kwaad kan :d
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach, ik merk alleen aan het begin van sommige scene's of als ik ergens binnekom soms een framedrop(je). Is maar zo weinig dat ik me er totaal niet aan erger.

    Je besteed toch zo'n 60 uur aan het spel dus who cares :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina