1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben heel erg beniewd naar deze game.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @ DS The Best & Vengo

    Bedankt voor de info, zo blijft de thread informeel.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik nog ff iets over de graphics mag zeggen....[wat een slechte aanhef]

    Kijk naar de screens van PGR3, die 100% in-game zijn. Kijk naar het coole filmpje van Gears of War. Iedereen is er heilig van overtuigd dat de graphics prachtig zijn. Deze beelden zijn dus in-game! Nou vraag ik me af waarom jullie zo sceptisch zijn over de graphics. Ik weet dat het filmpje waarschijnlijk pre-rendered is, maar gezien de andere in-game footage, kun je wel stellen dat de kracht in orde is. Met deze info kun je verder gaan kijken: GAMEPLAY!! Hier kan ik maar 1 ding over zeggen, en dat is dat het gemaakt wordt door de vader van de FF reeks en dat hij geen "snotneus" is. :p Ik denk dat hij en zijn studio wel een sterk spel kunnen maken op het gebied van gameplay. Dit is en blijft tenslotte het belangrijkste. Met de graphics komt het echt wel goed. ;)

    Edit: Denk altijd maar aan de spellen waarbij de graphics minder zijn/waren (en misschien zelfs slecht...), er zijn genoeg van dit soort spellen die ontzettend cool en verslavend waren. O-)

    Edit 2 (voor Tom :+ ): Ja, de mensen die alleen feiten verkondigen zeggen dat PGR3 ingame is, dus dan mag je aannemen dat het ingame is :9
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    the elder scrolls 3 morrowind is z'n voorbeeld en kotor zag er nou ook niet bepaald giga goed uit maar waren inderdaad wel vreselijk cool en verslavend
    maar dit ziet er wel vreselijk goed uit en zal hopelijk/waarschijnijk ook ontzettend cool en verslavend worden, toppie

    is er trouwens iemand die weet wanneeer het spel uit zal komen in het begin van de xbox 360 als launchtitel of komt ie pas later uit??
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  5. swordsman

    swordsman Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een van de eerste die in de rij staan voor een goed Xbox360 rpg spellen. Hoop dat wij niet lang hoeven te wachten voor de engelse vertaling.
     
  6. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een vette Japanse RPG in Europa. Op zulk soort spellen zit ik dus echt te wachten. Hopelijk vallen de Graphics nie tegen
     
  7. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zou inderdaad wel jammer zijn maar bij een rpg staat het het meeste voorop dat het lang duurt om uit te spelen en een fatsoenlijke vrijheid zodat je er flink wat uren in kunt stoppen waar je je natuurlijk ook mee kunt amuseren das ook belangrijk
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk brengen ze dit ook naar Europa, dan zal ik ongetwijfeld de eerste zijn die in de rij staat om deze fantastisch uitziende Jrpg te kopen.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: ja dan sta ik toch naast je in de rij ( limburgers, he) in de mediamarkt
    ONtopic:maar weet iemand nu al wanneer dat ie uit zou komen want dit is echt samen met al die andere rpg's een van de spellen waar ik zeer zeker naar uit kijk
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik als RPG-liefhebber kan dan een heel eind vooruit volgend jaar... als ie volgend jaar uit komt... Maar ik ben eerst wel zoet met Oblivion denk ik, heel erg zoet.
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ow god oblivion ook nog 8)

    Ik ga echt genieten komende november
    x360 _O_ you're mine baby.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Merk de thread en game nu pas echt op en voel me meteen aangetrokken.
    Fantasy-sfeer, Final Fantasy, RPG, de beelden. Het trekt me wel. Ben geen diehard rpg of ff-fan, maar dit lijkt me toch wel een zeer interessante game voor de Xbox (evenals de nieuwe Morrowind).
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja komt die in novemer uit?? dat zou erg fijn zijn, die samen met oblivion, blue dragon voordat ik daarmee klaar ben is de nieuwe xbox alweer 8) uit hoop het niet anders kan ik al die andere spellen niet meer spelen :'-(
     
  14. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    is er trouwens al iets bekent over de verhaallijn.
    behalve dat kaim 1000 jaar oud zonder dat iemand dat weet.
    want ik kijk erg uit naar dit spel ziet er namelijk niet alleen prachtig (kwa stijl en sfeer maar de graphics zelf ook iets dat niet iets is waar rpg's bekent om staan) uit maar rpg zijn ook de games waarik van houd
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of deze screens al gepost zijn, maar het ziet er toch zo vet uit he!:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Deze staat ook zeker op mijn verlanglijstje!
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: _O_

    Yeah baby yeah....
     
  17. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar toen stond er nog een tekstje onder.
    Maar het het ziet er niet te min toch erg spectaculair uit vooral die veldslag kijk ik naar uit.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is niet in-game, zo ver ik weet. Gewoon pre-rendred of uit een cut-scene. Maar die screen met die veldslag zal wel uit een cut-scene zijn die aansluit op een stuk in-game. Dus je zal wel op die veldslag kunnen rekenen.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het kan een cutscene zijn, maar dan met de ingame graphics(zoals met metal gear solid :cool:. In ieder geval, de graphics zullen van heeel hoog niveau zijn.:)
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt het spel wel naar Europa? Want als de RPG's (alweer) alleen in Japan en Amerika komen, dan ben ik bang dat ik geen Xbox360 haal.
    Kunnen ze het niet regiovrij maken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina