1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gelukkig, ik ben niet de enige die een beetje moe wordt van dat gezeur van die gast. |:-

    @Ashavan; Dit begint gewoon zielig te worden. Ga wat nuttigs doen met je leven, en speel een game die je wel leuk vindt, en houd op met dat gezeik hier. Dit is gewoon triest man.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Gongora moet wel lukken.. misschien nog even 5 lvls hoger.

    De Backyard daarintegen is erg moeilijk om alles op 3 sterren te halen beneden lvl 70. Het winnen van gevechten is 1 maar om ze dan ook nog 3 sterren te halen is 2.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    fijn om nu al te horen wie de laatste eindbaas is :{
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    daar ben ik net 3x game over gegaan, wat tips miss?? =(=(=(=(
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    komtie:
    richt je niet op die kleine wezens, gebruik met alle 3 je personages constant aqua op de worm. Healen als het nodig is. Er komen 2 van die grote wormen, daarna is het over. Mij is het zo gelukt :)
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik bedoel eigenlijk die vliegende vogel die plots op je afkomt :x
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat jullie je er zo over opwinden zegt me al genoeg ;)

    Tussen de enorme dips dat het spel voor een tijd niet boeiend genoeg is worden er genoeg andere games gespeeld. Zodra de verveling groot genoeg is (omdat andere games uitgespeeld zijn, even geen concerten, kart afspraken en weet ik veel wat nog meer) krijgt LO weer een kans _0/:):
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het maakt hen niet uit dat je het saai vind, het stoort men gewoon dat je dat hier regelmatig komt zeggen.

    @ casper 018:
    Oh, daar had ik eerlijk gezegd niet zoveel problemen mee, iig veel Flare gebruiken!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nog maar leven 45 ofzo, dus ga nog ff door grinden om het zo maar te noemen. Was bij een of andere tempel >_< jesus wat eeen hell,
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb het gevoel iets van het verhaal gemist te hebben, maar het kan ook zijn dat het verhaal nog vertelt moet worden.
    Ik ben nu onderweg naar die grand ...(die soort magische energy bron).
    en zit nu net bij het 1e soort stadje aangekomen (construction side)

    voorzover ik weet:
    Ben ik kaim en ben tijdens een oorlog tussen 2 volkeren mijn geheugen kwijtgeraakt, maar ben wel als 1 van de weinige overlevenden omdat ik een immortal ben (vanwege die magische energy). Ik kom naar een stadje waar ze me blijkbaar kennen en word op onderzoek uitgestuurt om die energy bron te gaan onderzoeken.
    en daar ben ik nu

    klopt dat of hebik wat gemist, en zo ja wat allemaal?

    alvast bedankt :)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb ook het idee dat ik intussen daar een aantal dreams heb gemist. Als ik in het dreams menu kijk onder Y, dan mis ik daar 4 dreams, tussen de eerste en 'The Upstreamers'. Klopt dit?
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand?
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, je bent niet de enige overlevende, want in het karretje (of je het ook mag noemen) richting Uhra zit die chick, die het ook blijkbaar overleefd heeft.
    Vervolgens wordt je in Uhra gevraagd of je je wil melden bij de Council waar Gongora tegen de council zegt dat het door zijn "toedoen" is dat Kaim immortal is.
    En omdat je immortal bent vindt de Council dat jij, samen met die griet (Seth) maar even Grand Staff moet gaan inspecteren, of dat niet die vallende meteoriet heeft veroorzaakt.

    Dat is wat je ongeveer wat je meekrijgt aan het begin. En ja je weet inderdaad niks meer van het verleden.

    Dus ver zat je er niet naast :)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    Weet je deze toevallig ook Tsux? :+
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... Ik ga even kijken of er een Dreamslijst op i-net staat, dan kan ik even kijken welke ik mis. Ik mis er wel een paar helemaal bovenaan de lijst volgens mij... Even wachten hor!

    Ehm, op je vraag "klopt dit", dat klopt afhankelijk van hoe je er naar kijkt :+ Ehm, die dreams zijn in ieder geval te halen in Uhra, nummer 2 t/m 5 heb ik het dus over. Voor namelijk door het praten met mensen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    thanks :) en die dreams die zijn toch zeg maar extra background verhaal/geen verplichte nodige kost om te lezen?
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Die geven inderdaad gewoon wat extra informatie over de hoofdrol speler, zodat je een beetje een band met 'm krijgt. Maar volgens mij geen extra toevoeging om het verhaal in de game beter te snappen.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Met wat voor level heeft iemand die tempel gehaald? (Temple of Enlightenment)

    3,000 posts jeeh xD.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    oh juist, thanks. Heb nu ook een lijst gevonden. Precies bij de mensen die mij niet interessant leken triggert ie die dreams 8)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Zeker weten? Je zou net denken dat daardoor het verhaal ook beter bevatbaar is (met al die achtergrond informatie).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina