1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet, ik heb zelf nog niets gekocht in bij dat Auction house omdat die prijzen soms belachelijk zijn..
    Je betaalt voor iets wat geen reet kost ineens honderden gold..
    En wapens zullen dus dan helemaal de hoofdprijs zijn, die kun je beter aanschaffen in lokale shops.

    Ik krijg GTA4 zaterdag binnen, ik heb hem bij mijn broertje gespeeld.
    Ik ben zelf niet echt een gTA fan en vind hem dan ook niet echt bijzonder..
    Maar het is weer eens ff wat anders..
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer is eigenlijk het moment in het spel dat je gaat trainen, levelen en proberen zoveel mogelijk sidequests enzo te doen?
    ben nu op disc 3, en ben nu met ming en jansen op die verijsde treinbaan vlak voor die boss
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb m sinds vrijdag middag binnen van play-asia. Erg vet en mooi! Nog tips? Ik heb die draak verslagen... en een hoop vage (lees als je paddo's eet zie je ze ook) bosfiguren neergemept :b::thumbs:
     
  4. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal o pCD4 gaan gebeuren :)

    Nouja echte tips kan ik je niet geven, iedereen speelt het een beetje op zijn manier denk ik.
    Zorg wel dat je altijd een skill gelinkt heb zodat je steeds nieuwe dingen leert.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    na 29 uur spelen nu net op disc 4 aangekomen, is het nu slim eerst veel te gaan sidequesten/levelen? of eerst nog verder te gaan met de story?

    iemand wat tips/goeie guide waar te beginnen nu?
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Mijn tip is om eerst alle sidequests te gaan doen: seeds, treasures etc.

    Tijdens het doen van bijvoorbeeld de gongora's secret lab level je vanzelf wel.

    Tevens zijn er een aantal plekken om echt ver door te levelen maar de mainquest word daar redelijk easy (dus minder uitdagend) door.

    Wat je zoiezo moet doen is de backyard sidequest... Volgens bepaalde regels monsters verslaan. Win je veel items mee en belangrijker 18!! slot seeds.

    Op een gegeven moment kun je niet meer terug en komt de final battle maar je word daar vooraf nog voor gewaarschuwd.

    edit: voor guides moet je gamefaqs maar even checken maar tis leuker om het zelf uit te vogelen
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    klein vraagje, voor de achievements leer alle skills aan de immortals
    tellen de skills die je van items/equipement leert ook mee? of alleen de skills die je van de jansen cooke enzo kan leren?

    en moet je dus voor die achievement alle 99 seeds vinden ? (wat is /doet die charm pot?)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Moet nog steeds eens verder gaan met deze game. Maar zit op dat scheitstuk op disc 2 en daar heb ik geen zin in:mad:
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    en wat is het scheitstuk?
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Absorb Earth - Absorbs Earth damage.
    -Pipot Collar [50 SP]
    -Give 99 Seeds to the Pipots
    \

    dus om alle skills aan kaim/seth enzo te leren moet je ook alle 99 seeds vinden begrijp ik :'-(?
    om die laatste skills tekrijgen?
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heel disc 2 tot nu toe:+
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub?
     
  13. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Nee volgens mij is dat niet zo, aan gezien je partymembers vanzelf nieuwe skills leren als ze genoeg levelen.
    Ik denk dus dat je dat ook gewoon krijgt als je op een hoog genoeg level bent met een normale mortal?
    Ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel.
     
  14. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel dus, je zal inderdaad alle seeds moeten vinden. Zelf ben ik hard op weg om mijn laatste item/schatkistje te vinden voor de laatste achievement. Een regelrechte nachtmerrie, dat is een ding wat zeker is.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    na dan houd die achievements voor mij op, 99 seeds zoeken is me net wat teveel
    ik ga voor de 750 punten voor deze game en iedere ''normale'' charaacter (cooke enzo) op alle skills
    k wil wel alle speciale monsters doden...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eff voor de zoveelste keer herhalen: super RPG!

    Ben inmiddels begonnen aan disc drie. De gevechten zijn nog steeds altijd even tof, de dreams even interessant... LO is helemaal mijn ding. GTAIV speel ik een uurtje uit verplichting en dan gaat gelijk deze game weer in de DVD drive. :)
     
  17. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is echt een goeie RPG, op de 360 is er zoieso geen betere in mijn ogen.
    Ik hoop wel dat als ik een WERKENDE CD4 EINDELIJK eens krijg van MS dat het wel een beetje makkelijk is om de draad weer op te pakken..
     
  18. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk haast wel dat je er zo weer in zit :).
    Gelukkig doet mijn CD4 het wel gewoon en ik ben er dan ook aan begonnen, eerst een tijdje doelloos rondgevaren en wat oude plekjes weer bezocht, maar nu weer even verder gegaan met het verhaal. Ondertussen ongeveer 40 uur bezig denk ik.
    Mijn main party bestaat op het moment uit:
    Front: Kaim, Seth
    Back: Sarah, Ming, Sed

    Die zitten nu rond de lvl 47 volgens mij, de rest schommelt ergens rond de 38-40 dacht ik.
    En het is inderdaad een erg mooi spel :).
     
  19. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dit spel meer voor de hardcore RPG'ers of gewoon ook voor mensen die van, van alles houden?
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is prima te doen, ik ben duidelijk geen hardcore rpg speler met niet al teveel geduld maar toch vind ik het een geweldig spel! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina