1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat meer bekent dan?
     
  2. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog wat screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het overzichtelijk te houden heb ik even niet de edit knop gebruikt.

    Zo dat lijkt me wel genoeg leesvoer ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Mensen, wat ziet dit er bruut uit. BD was niks voor mij, maar dit staat mij helemaal aan. :)

    EDIT: Ik zou trouwens dit spel niet teveel met Lost Planet vergelijken. Probeer eens Blue Dragon / Enchanted Arms.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat schreef ik toen Blue Dragon nog niet uit was, dus ik wou gewoon ff kijken of Japanse games gewoon veel anders waren. Maar uiteindelijk nog steeds niet Lost planet gespeeld.
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Over twee dagen weer minimaal een trailer. \o/ Tot de release waarschijnlijk nog een stuk of vijf aan de nieuwe site te zien. Sowieso heb ik wel het gevoel dat er nog een demo inzit in de komende maanden.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet dan een fokking grote game zijn :eek:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Veel CGI ;)

    Maar wel random encounters! Daar baal ik eigenlijk best wel van. De manier van oplossen in BD staat me wel aan, ik bepaal ZELF wanneer ik een gevecht aanga. Als ik er van overtuigd ben dat ik sterk zat ben, formation/skills/spells etc goed op orde heb ga ik gevechten niet aan....hier moet je dus wel.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    CGI is zó last generation :+

    Ingame blijven is helemaal hip :cool:
     
  11. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook,met de huidige techniek is het heel goed te doen om alles in real-time te spelen.
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    check hier het introfilmpje

    KLIK
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Bullshit. CGI's geven tenminste een lekker filmisch gevoel. Dat kun je nog lang niet altijd zeggen van filmpjes met de ingame engine.
     
  14. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar gelukkig wordt ook die techniek steeds beter, ingame filmpjes worden zeker helemaal hip.
    Niet dat het mij uitmaakt of het CGI of ingame is, als het maar vet gedaan is.
     
  15. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd om deze game weer eens onder de aandacht te brengen. Eind februari moet ie al in de schappen liggen.

    Ze beloven een verhaal van Final Fantasy achtige proporties! Als dat waar is i.c.m. de volgende beelden: Lost Odysey TGS07 dan denk ik dat de 360 zijn 1e echte brute Japanse RPG binnen heeft. (met alle respect voor enchanted arms, blue dragon en eternal sonata)

    Als Final Fantasy liefhebber kan ik nu al bijna niet meer wachten _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ziet er wel leuk uit, maar al die teksten in de hud zijn chinees of japans ofzo.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Echt een ouderwetse RPG, met menuutjes vechten en het ergste zijn nog die onzichtbare vijanden. Om de 5 passen krijg je een gevecht voor je kiezen. Je kan niet eens rustig de boel onderzoeken. Ik ben geen fan van RPG's, maar als het leuk in elkaar zit wil ik zo af en toe best een RPG aanschaffen. Bijvoorbeeld Eternal Sonata: mooie kleurrijke graphics, mooie muziek, leuke characters en het vechten vind ik verfrissend zonder onzichtbare vijanden. Lost Odyssey is grauw en de characters zijn flut. Degene die het hoofdpersonage ontworpen heeft, had vast een vuiltje in zijn oog. Echt zo'n type zonder enig charisma. Dit spel laat ik dan ook aan me voorbij gaan. Qua gameplay is dit spel zo 1996. Grafisch ziet het er aardig uit. Die-hard Final Fantasy fanaten gaan dit spel vast leuk vinden
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Kortom: Je kan (traditionele) Japanse RPG's gewoon niet uitstaan.

    Ouderwets klinkt meteen zo negatief. Met 'menuutjes' vechten, of gewoon turn-based dus, is niet per se ouderwets imo. Dan is schieten met een geweer in een shooter ook ouderwets. :confused: Het hoort gewoon bij het genre en veel mensen vinden daar gewoon niks aan. Ik gelukkig wel. O-) Kan niet wachten om hem te spelen. Heb Enchanted Arms ook eindeloos gespeeld en schat LO toch wel veel hoger in.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn betoog kwam voort uit het feit dat ik een pesthekel heb aan die onzichtbare vijanden. Dat kan echt niet meer. Doe het dan net als met Blue Dragon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina