1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Ik Haakte ook van Enchanted arms af omdat je echt maar 3 stappen kon doen en dan had je al een vijand! Ik ergerde me kapot aan! Maar dat zit dus ook in deze game blijkbaar...dat vind ik echt erg jammer....zou ook wel punten kosten...
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, vind het een beetje 'lame' om een spel daar in z'n geheel op af te kraken. Persoonlijk stoor ik me er niet zo erg aan. Je hebt misschien wel een punt, als ik ergens opnieuw moet beginnen stoor ik me er bijvoorbeeld ook wel aan. Zolang de vijanden echter wat gevarieerd blijven, je coole scene-cuts krijgt te zien en je genoeg verschillende aanvallen kunt uitvoeren hoor je mij absoluut niet klagen. Maar denk dat dat ook wel een kwestie van smaak is.

    En over je charisma punt. Het zijn ook Engelse dubs die je hoort. Die klinken nagenoeg altijd nep. Als je een beetje went aan het Japans is dat echt een aanrader. Gebruik ze zelf ook altijd, maar dat doen denk ik de meesten wel die van tijd tot tijd eens een anime kijken. :)
     
  3. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel RPG's gegamed en kijk naar deze titel ontzettend uit.

    Eerder hierboven las ik een vergelijking met Enchanted Arms, maar dat is naar mijn idee een totaal andere game.
    Zo kan je in de beter uitgewerkte RPG's in de game items krijgen waarmee je de battle's kunt uitzetten of versnellen(sneller een encounter veroorzaken).
    Lost Odyssey lijkt mij erg sterk op dat van Final Fantasy delen, met veel side quest's en meer mogelijkheden tot afwijken van het pad(free roming in het RPG soort).
    Ook een leuke verrassing vind ik het rijzen over een "World Map", dit vond ik in FF delen ook erg tof.
    Al met al zal deze 4 dvd grote RPG mij en ik denk ook andere RPG fans veel speelplezier geven.
    Diegene die dit genre niet gespeeld hebben, koop deze game eens 2e hands of als het in de aanbieding is om het eens te proberen.
    Het zijn games met veel filmpjes en text, maar als je eenmaal goed in het verhaal zit is het ook voor vele uren plezier gegarrandeerd(in de meeste gevallen):)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  4. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist iemand gesproken die een paar uur heeft gespeeld met de laatste build. schijnt een enrom goede RPG te worden, zeker voor mensen die van Final Fantasy houden. ligt erg dicht in de buurt van FF.

    Grafisch wordt hij ook echt een pareltje :)
     
  5. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik nog niet gezien.. ziet er echt super uit. deze game ga ik zeker halen !!
    heb wel veel geskipped van de filmpjes, teveel spoilers :)
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aaargghhh
    ik weet dat games na een tijdje gewoon niet meer op voorraad zijn bij pa en ik wil deze game maar wat graag spelen.....alleen burnout, dmc, naruto en half life moeten ook nog :confused:
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus is die al uit? Wat gaaf! 31 euro? Not much...wat is het adertje?
     
  9. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook al te bestellen bij gamehubs, heb ik dan ook maar gelijk gedaan :) ben echt benieuwd hoe die is. Aangezien er goede en slechte verhalen de ronde doen
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht veel van deze game, alleen zal ik hem pas maanden na de tijd halen xD.

    Ziet er wel echt vet goed uit.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geen al vind ik het wel vreemd. Ik ben nog niet eerder een ntsc-j game tegengekomen die wel op ntsc-j en pal kan, maar vervolgens niet op ntsc. :confused:
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens gamehubs doet ie het gewoon en is het ook in het engels. Aangezien zij de spellen altijd testen op een pal xbox moet hij het wel doen. over een week weet ik het zeker ;)
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer moet ie eigenlijk in NL uitkomen?
     
  14. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Is altijd met Aziatische RPG's. De een vind turn based maar kut en vind dat ze teveel text hebben en de andere vind het geweldig dat ze old-school blijven.

    Ga je helemaal leyp op J-RPG's dan is Lost Odyssey voor jou.
    Vind je J-RPG's maar kut en wil je iets met snellere actie koop je maar lekker mass effect ofzow.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    is ij al uit dan, is gamehubs een nl shop??

    /me loves turn based

    is deze game turn based fighting?
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Besteld bij Play-Asia, volgende week weet ik meer ;)
     
  17. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Got to love Gamehubs:

    RATING

    We have tested X360 Lost Odyssey at PAL console. Confirmed that it compatible with PAL console. Since we have opened the game, we played for a few level. WOW! It's an amazing game. The graphic & action are cool. We rate 9/10 for X360 Lost Odyssey. For those who like to play RPG game, we recommend you to try the game. Kindly log in www.gamehubs.com for more information. Thank you.

    heerlijk dat engels :D
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vanaf wanneer ligt hij in de NL winkels?
     
  19. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij 29 februari
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thanku voor het doorgeven. Goed nieuws, heb em meteen besteld:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina