Lost

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 19 apr 2007.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost (the video game)

    Lost

    Informatie:

    Uitgever: Ubisoft
    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Genre: 1e 2008
    Release: 31 augustus 2007?
    Officiele website: http://lostgame.uk.ubi.com/

    Aankondiging:

    [​IMG]


    Waar gaat het over:

    Zelf heb ik de hele serie gevolgd en hoop daarom ook dat de game goed wordt, die wil ik namelijk ook graag in me collectie hebben8)

    Ik heb veel vertrouwen in Ubisoft, want de laatste tijd komen er veel goede games van hun uit. Maar toch als er van een film of serie een game wordt gemaakt is het meestal (altijd) heel erg slecht. Misschien dat Ubisoft daar verandering in gaat brengen!

    Screenshots

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=SRAIqXFoV1o
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je het lost verhaal in een game gepropt vraag ik me af (en wat is uberhaupt het verhaal :emo: )

    Er is al wel een leuke counterstrike map gebasseerd op de serie:

    http://www.youtube.com/watch?v=89AKlbxvYWw
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eerst maar eens wat van zien en de reviews afwachtten lijkt me maar kan leuk worden dus ik hou het in de gaten.
     
  4. remy the reaper

    remy the reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lost is wel cool hoor maar ik miste vorige week een aflevering en gelijk ik snap de volgende niet meer :)8
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben, als fan van de serie, ook erg benieuwd naar de game. Ben benieuwd hoe ze het aanpakken. Hopenlijk doen ze wat meer met side charactes ipv de main Losties, anders speel je te veel van de serie na. Ben benieuwd hoe het gaat lopen! En wanneer de game uitkomt natuurlijk :D
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand meer nieuws? Hij komt volgende maand uit.
     
  7. basovich

    basovich Guest

    volgende maand al?? heb je een bron? of ergens waar het staat?
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
  9. basovich

    basovich Guest

    nice :)..heb de serie nooit gekeken maar heb wel gehoord dat hij leuk is. eerst maar eens kijken wat het wordt. en misschien staat die data er al vanaf een jaar geleden ofzo en is het al uitgesteld.

    want XBW heeft hem niet op 1 juni staan.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Play heeft dat gegokt ... ik verwacht zelf dat deze game pas in 2008 gaat verschijnen
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat met zijn allen op een eiland zitten waar misterieuze dingen gebeurem wel lukek klinken :9
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    serie is top! beter dan top zelfs! khoop dat het wat word
     
  13. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de serie echt geweldig maar ik vraag me wel af hoe ze hier een game van willen maken
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af. Volgen jullie de serie trouwens op tv of lopen jullie ook gelijk met Amerika net als ik? Afgelopen donderdag aflevering 19 gezien, supervet! Ik de aflveringen 17 18 19 komen er veel antwoorden
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Lost game is nog steeds in ontwikkeling
    Geschreven door Martijn van der Kroef
    English translation
    Donderdag 21 juni 2007 - De videogame van Lost werd voor het eerste aangekondigd in een persbijlage in mei 2006 voor zowel de next-gen consoles als de PC. De game zou de cult TV show naar de gamers brengen, maar is plots mysterieus verdwenen zonder één screenshot of verdere informatie.

    De meesten onder ons waren waarschijnlijk zelfs al de game vergeten. Tot nu dan, want overlaatst sprak Ubisoft baas Yves Guillemot over de game. Volgens Guillemot is de game nog steeds in ontwikkeling, maar op de nieuwste release lijst is de game weer nergens te bespeuren. Wel waar is het nu? Volgens een Ubisoft verantwoordelijke is de game nog steeds in ontwikkeling door de Montreal Studio’s en staat een release nog steeds gepland voor eind dit jaar.

    Of de game werkelijk in 2007 zal uitkomen, blijft een vraag.Een andere optie is waarschijnlijk dat de ontwikkelaars geen raad weten met de verhaallijn van Lost. Want zelfs de eigen scriptwriters worden er niet wijs meer van.

    Bron: X360 only

    Gelukkig zijn ze er nog mee bezig. Zij weten natuurlijk ook niet hoe Lost gaat eindigen dus hoe ze dat dan gaan doen:{
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot 2011 :D
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt wel leuk allemaal, maar of het wat gaat worden weet ik niet
     
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel grappig.Ik kijk sinds kort naar Lost.Toen het als Pilot op Veronica werd uitgezonden en vond hem meteen goed.Dus misschien ga ik de game ook wel kopen.Ben benieuwd
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Al wat meer bekend over deze game?
     
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrr ook nog niks over gehoord op de E3.... :mad: hoop dat t nog doorgaat
     

Deel Deze Pagina