loszittende slotjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gakkie, 12 mrt 2003.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm,

niet om te flamen ofzo, maar iets wat me gewwoon opviel en
    wat mijzelf ook net overkwam, is dat jullie de slotjes wel erg
    snel uitdelen?!?

Wat is daar de reden van ? Gewoon interesse en een beetje verbazing.

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    omdat je hier een fatsoenlijk forum mee onderhoudt.. dûh.. :p
    Mensen moete lere omgaan met de fora, en niej 23242threads over 't zelfde onderwerp. Ik vindt dat wij een stel goede moderators hebben, moge we wel blij mee zijn

:DAPPLAUSJE VOOR DE MODERATORS:D

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *maakt buiging

We zetten alleen slotjes waneer we dat nodig vinden, en ze zijn nodig waneer er loze dingen als thread worden gestart... als er toevallig veel loze threads worden gestart dan zijn er ook veel slotjes te bekennen

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als het antwoord op een vraag gegeven is, heeft het topic z'n doel volbracht en kan ie naar onze mening dicht. De ervaring is namelijk dat zo'n thread dan al heel gauw uitloopt op off-topic slow chat, en dat willen we voorkomen, om het forum netjes te houden.

Verder is het zo dat er heel veel topics worden geopend die niet nodig zijn. Daarmee bedoel ik dat het antwoord al eens gegeven is, of er al meerdere threads over hetzelfde onderwerp lopen.

Verder proberen we het forum overzichtelijk gehouden, en topics met een onduidelijke topictitel of onduidelijke first post worden gesloten.

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    ja daar is een reden voor! Al dat gezever dat op het forum komt moet gewoon verwijdert worden, want al die zever rond xboxlive, krijg er koppijn van en de mods ook!!!

Altijd het zelfde het is goed voor jou dat er updates komen via live maar daar ben ik toch niks mee :mad: FAAAAAAARRRRDOOOOO Daaaaaaarkkkkkkwingduck :) DIIIOOOOOOGAAAAA :cool:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    toevoeging:

Treads behoren iets mee te delen tot de fora, het moet over een onderwerp gaan waar serieus over gediscussieert kan worden, is dit niet het geval dan krijg je b.v. een opsom-topic of zoals Darkwing zei: een slowchat.. Dit willen we zo snel mogelijk tegenhouden dus dan komt er een slotje.

p.s. dit soort reacties zijn altijd welkom :cool:

Daar doen we het voor :9
    (Ook natuurlijk om het forum schoon te houden... )

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het Live forum is idd vergeven van de slotjes. Maar die zijn imo allemaal terecht, het is niet normaal wat voor gekte er ontstaan is nu de eerste Live-kitjes bij de mensen thuis gearriveerd zijn. Er worden dan ook de gekste en meest loze threads geopend.

Advies aan iedereen: Voordat je een thread opent, kijk eerst goed of hetzelfde als wat jij wilt mededelen niet al eens eerder gezegd is, gebruik daarvoor de zoekfunctie, en lees de FAQ eens goed door wat nou de preciese richtlijnen zijn om een thread te openen.

Als iedereen zich strak aan die regels zou houden, zouden er een hoop minder slotjes uitgedeeld hoeven worden.

8. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    My favourite mod ;)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Loopt niet zo de schijnheil uit te hangen man :cool:

10. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    sorry wouter :mad: ma Kzie u ook geire :D

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    * Knuffelt * :+

Gakkie, ik heb ff naar de thread gekeken die jij bedoelde, en ik moet toch constateren dat ie terecht gesloten is door Fardo. Dit nieuws was namelijk al weken bekend, en daarom niet de moeite waard om opnieuw te noemen. Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar had je de richtlijnen (die ik net noemde) gevolgd, dan had je gezien dat het openen van zo'n thread niet nodig was.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik slot er op los en ik ben er trots op ... Misschien uit frustratie, omdat ik geen crew meer ben :'-( ... maar ik probeer altijd rechtvaardig te zijn ... maak soms ook een slotje los zoals het Solmedia verhaal

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het verhaal van Splinter Cell is bekend ... (zijn meer threads over) ... en de titel was ook niet echt duidelijk ... maar ik heb geen hart van steen hoor ... (zoals sommige Kobold's) ... hehehehehe ... Geintje

14. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    idd fardo heeft gelijk (nu is't is ni om te slijmen) Maar ik denk dat Gakkie het nu door heeft! :cool:

Dus Gakkie er zijn games die extra levels krijgen -> downloadeble content maar je zult nog ff moete wachten op de level van splinter cell ze moete hem eerst nog online zetten en ze geven eerst de mensen de tijd om xboxlive te instaleren maar het wordt een grave level Kola Cell ofzoiets

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat dat zo is weet ik ook wel, maar het ging mij specifiek om SPLINTERCEEL CONTENT, dat is voor mij DE reden dat ik NU xbl wil. De rest is meegenomen.

Enne, had niet gerekend op zoveel reacties hier. En ik blijf er bij dat ik vind dat er hier wel erg snel iets op slot wordt gegooid.

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Goedzow!, dan weet je tenminste dat de mods bezig zijn. iz alleen maar positief denk ik dan. een Slot betekent dat een thread onnodig, onplezierig of onduidelijk is, dus dan is het toch geen probleem dat dié gesloten worden, en diegene waar je wel wat aan kan hebben open blijven?!

/Offtopic: Ik WEENIEJ WAK MOE KIEZE!! :.:TiGeRSTyLe:.: óf I0ITHeWaTCHeRI0I voor live! ... DILEMMA :) /Offtopic

17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Fardo vandaag het wereld record slotjes zetten op zijn naam gevestigd :+

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja, hij was mij elke keer net voor :D

Was ook wel nodig trouwens, Live-forum werd overspoeld met niet-al-te-zinnige-threads.

19. twist

twist Guest

ik snap het wel dat er slotjes worden gezet, maar wat ik dan weer niet snap is waarom laten jullie die topics dan staan...
    dan kun je ze net zo goed open laten....
    :confused:
    Of heb ik het verkeerd?

20. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Bereid je maar voor Double D.
    Er zullen de komende dagen nog veeeeelen gesloten (moeten) worden :'-(

Deel Deze Pagina