Ziet er goed uit! Hier en daar wat bijwerken. Ik hou alleen niet van dit soort spellen. Geen geduld voor
Hmmm, HAHAHA Ik dacht dat het een soort adventure/rpg geval was. Toch maar ff meer info inwinnen. LOL
het was ook geen grapje. Hij zegt dat ie het geduld er niet voor heeft...maar bij hack & slash games is het alleen maar hakken dus niks geduld. Hij dacht namelijk dat het een rpg was..
Ik vind het nou nie bepaald goed uitzien (voor Xbox). Ik denk dat ze er veel meer van kunnen maken, maar omdat het toch zal verkopen, zullen ze vast nie zoveel moeite gaan doen.
de screens zien er niet echt goed uit...maar dat was met het vorige deel ook al zo. De bewegende beelden zijn veel beter omdat dan die kartels niet opvallen
Ik ga hem niet kopen, ik zat lang te wachten op Two Towers en dat viel hardstikke tegen en toen heb ik hem dus geruild.
Vond two towers super vet, en deze ziet der nou al redelijk uit, dus zal ook wel weer geniete worden!!
De plaatjes schreeuwen inderdaad ps2. Maarja, als je een vette koe hebt moet je die ook uitmelken, zullen ze wel denken bij EA. Ik heb gehoord dat LOTR two towers binnen enkele uren uit te spelen was, en dat deze er niet zo veel van zou verschillen, qua speeltijd dan. Ik ga hem dus niet kopen.
Ik ben geen fan van de lord of the rings. The lord of the rings the two towers vond ik zeer slecht van wege de korte levensduur, ik was er in 3 uur doorheen
Het is wel binnen enkele uren uit te spelen, maar dan heb je dat maar met 1 poppetje gedaan, en je hebt uit eindelijk 4 poppetjes. En als je het daar mee hebt uitgespeelt blijft het leuk om door te gaan om overal een perfect rank te halen!!!
Mij lijkt het best een leuk spel. Ik heb LotR: TTT niet gehaald omdat er teveel mensen negatief over waren, en omdat het spel snel uit te spelen is. Ik vind de gfx niet echt slecht.