Ik zit vast in een level waar je sam en dat meisje moet redden van die olifanten die hun willen pletten. Ik kan die kattepulten afvuren, speer werpen maar het lukt me gewoon niet. Althans ik krijg de eerste olifant die langs komt lopen wel om (die schiet ik gewoon neer met mijn pijl+boog) maar die tweede die komt krijg ik teneerste niet geraakt met mijn pijl+boog en ook niet met de speer en ook niet met de kattepult. Wie kan mij helpen want elke keer gaan ze weer dood die sam en dat meisje en ik kan niet verder Alvast bedankt.
Die olifanten dragen een soort van armour en dat moet ge eerst kapot schieten. Als de olifant net voor de katapult staat, moet ge schieten en dan is er meestal een groot deel van zijn armour kapot. Ge kunt hem ook met pijl en boog doden ( die richt dan automatisch als ge met uw gezicht naar de olifant staat ), maar dan moet ge toch ongeveer 10 keer schieten, afhankelijk van het soort afstandswapen. Btw: er komen verschillende olifanten, dus moet ge snel zijn.
Nee ge moet gewoon naar de andere kant lopen om de 2e olifaunt te knallen. Ergens in het midden is een weggetje om naar beneden te gaan. Dan moet ge het slagveld "oversteken" om op die andere heuvel te komen.