Hey, ik heb deze nu al een stuk of 5 keer geprobeer maar ik ga steeds af rond vloer 18. Wat is jullie taktiek voor dit level? Maken jullie eerst de boogschutters af, gebruiken jullie veel combo's, etc etc. Alvast bedankt voor jullie tips! edit: Dit gaat natuurlijk over LOTR:TTT
lotr ttt ehm, dit is echt heel makkelijk, als je die instant kill combo kent dan heb je alle vechtende ventjes in een keer dood, dus die meej schild urukhai en alleen die trollen zijn wat moeilijker, maar als je beetje oefent heb je ze je ze zo af. maar op welk niveau speel je ik heb het al eens op hard uitgespeeld die toren hehe (goeie ik). ik denk dat als je het spel een beetje spelen kan of vaak oefent het zo uitspeelt. maar doe vooral combo's gebruiken, anders is het een beetje moeilijk. en volgorde ventjes is afweren van die pijlen, dan die urkuk-hai en schil en orke's, dan boogventjes, zodat je ongehinderd die grote trollen dood kan maken.
K, bedankt. Ik ben zo'n aap die op Y gaat bashen. En dan lukt het natuurlijk niet zo goed hè. Ff die combo's proberen dan. Ik speel btw op medium. Bedankt voor je antwoord!
graag gedaan, kijk in het menu van combo's, daar vind je ze, het is in het begin beetje kl**en, maar als je goed timed dan lukken de combo's en ik verzeker je die zien er wreed uit en zijn bovendien zeer effectief!
Neem Gimli, voor de ultimate warfare! en btw je kan gewoon ook op alle knopjes drukken (behalve x) , dat doet mijn zus altijd en dat lukt het haar ook nog