Nog een fan hier, khoop dat het niet gaat zuigen, er komen trouwens toch 2 games van? eentje met de filmlicensie en een ander met boek licensie.
De film is gewoon echt goed, en het kan zo zijn dat je fantasy niet leuk vind, maar de slechste film ooit, dat slaat werkelijk nergens op. De film zat goed in elkaar, acteerwerk was goed (sommige momenten wat slechter) en ik heb er echt van genoten (6 keer), om nou direct te zeggen dat het de beste film ooit is, is overdreven, maar hij staat bij mij zeker wel hoog op het lijstje. (en nee, titanic staat niet op 1
)
En het verhaal, als je dit slecht vind, dan ben je helemaal op je voorhoofd gevallen, het is niet zomaar een verhaal, het is de creatie van een nieuwe wereld in je fantasie, met een verhaal in die wereld verweven...
Kom zelf met iets beters zou ik zeggen
edit: Dat de film te weinig oscars heeft gekregen is inderdaad waar, hij was gewoon erg goed en absoluut de beste van 2001 (beter als a beautiful mind imho), maar er is nog een redelijke kans dat er voor de vervolgdelen andere oscars worden uitgereikt, zodat je het een beetje verspreid.
Maja het is geen typische hollywood film, en daar zijn de critici nogal op gesteld
Laatst bewerkt: 25 aug 2002