1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 21 feb 2010.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha idd! hij is gewoon zoals "Josh Homo" op LL al zei: "I hate the guy who always says they love everyone"

    En het optreden was slap ja
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad wel een beetje jammer van QOTSA. Maar ik vond ze wel vet :) heb vollop staan meegenieten van de nummers.

    Daarnaast vond ik Blood Red Shoes, Pendulum, The Kooks, Anouk en Triggerfinger ook wel vet.

    Ook nog naar 2 comedy optredens gegaan. News comedy: was wel OK. alleen viel op 3 kwart wel in slaap omdat het best saai werd :+

    En ook nog gegaan naar Pablo fransisco. Wel leuk om die een keer gezien te hebben. Het mindere ervan is, is dat die wel vaak in de herhaling valt met bepaalde grappen.

    Rest van de avonden gewoon heerlijk losgegaan in de Bravo of Grolsch tent.

    Al en al vond ik Lowlands echt fucking vet! De sfeer was gewoon heerlijk en het is redelijk goed geregeld. IMO het leukste festival waar ik tot nu toe ben heen geweest :)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    iemand naar Bloody Beetroots geweest?
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat was ook vet, al was het op de mainstage.
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Pukkelpop deden ze djset toch? Op lowlands was echt bizar.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb hier nog helemaal niet gereageerd zie ik!
    Lowlands was tof, zo. :)

    Heb alleen het laatste nummer van Bloody Beetroots gezien, dus kan er weinig over zeggen.
    Heb je Pendulum ook gezien dan? Die hele Alpha tent ging los. Super tof.

    Enkele hoogtepunten waren All Time Low, Mumford & Suns, Pendulum, Queen Of The Stone Age en Blood Red Shoes.
    En verder waren Snow Patrol, Laura Marling, Against Me!, 3OH!3 en NOFX erg leuk.

    En blink-182. Tsjaah. Heb mezelf er erg goed mee vermaakt. Maar ik kan me voorstellen dat het crap was.
    Tom DeLonge zong alles in Angels & Airwaves stijl. Als hij halverwege een nummers was was ik al klaar met zingen bij wijze van.
    Ach, ik kan ze eingelijk van mijn nog-live-zien lijstje afhalen..
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze deden een DJ-set, op Lowlands niet dan? Maar het ging in ieder geval goed los, met onze groep voorop. Net als bij The Prodigy had we een soort pit met ons groepje gecreƫerd waar met z'n allen konden dansen. Anderen hadden in ieder geval geen zin om er ook bij te komen dansen \o/

    Pendulum heb ik niet gezien, ik geloof dat er wat leuks tegenover geprogrammeerd was. Ik had ze al eens gezien, toen ging het echt los. Maar de Drum'nBass die ze draaiden in de Boiler Room (Dance-tent) werd ik een beetje gek van. Het is de hele tijd hetzelfde deuntje, d'r is geen zak aan, vooral Noisia was kut. We hebben toen besloten om D'nB een beetje te vermijden. Pendulum wijkt daar dan nog wat vanaf en daardoor is het wel te pruimen.
     

Deel Deze Pagina