Luidsprekers op XBOX aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door combat evolver, 1 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb phlips boxjes en wil ze aansluiten op xbox, hoe moet dit?

Stereosysteem met subwoofer; amazing sound!

De Rhythmic Wave 310 heeft een krachtige downfiring houten subwoofer met basreflexsysteem voor ongelofelijke diepe tonen op lage frequenties. Het systeem is geoptimaliseerd om een prachtige geluidskwaliteit over het hele frequentiebereik te leveren. Met aansluiting op PC’s, cd-/MP3-spelers, spelcomputers en zelfs tv’s, maakt deze uw muziek realistischer en brengt hij spelletjes en websites tot leven.

Maar volgens mij als ik geluid via de boxen heb, heb ik geen geluid meer via de tV???????

:)

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je luidsprekers op de xbox aansluit komt er uit je tv speakers geen geluid meer nee.

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet ik u allereerst welkom heten op het forum :9 !

Voor deze vragen hebben ze speciaal voor jou een centrale thread aangemaak namelijk deze, als je daar nou nog eens deze vraag opnieuw steld krijg je geheid een goed antwoord. Ik wou dat ik je kon helpen maar ik heb hier geen verstand van dus vandaar.

Ps: Kun je de smilies de volgende keer a.u.b. niet meer zover naar onderen plaatsen is nogal irritant namelijk :) .

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    stel je vraag nog maar is een keer in de de pablow gegeven thread!!

Probeer dan wel ff wat duidelijker te zijn, dan wat je hier boven hebt gedaan....

-----------------closed------------------

alle onodige posten verwijderd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina