Ik heb sinds 2 weken een xbox360 en heb veel plezier met UNO op Live en natuurlijk GoW (Co-op!!!) Maar op de één of andere manier wanneer ik met Lumines Live, live wil spelen zijn alle kamers leeg en heb ik nog nooit met iemand live kunnen spelen. Dit is geen verzoek voor een uitnodiging, maar ik zou wel graag Live willen gaan met dit aangeschafte spel. Zijn er nog meer mensen die deze 'bug', of wat het ook kan zijn, kennen of moet ik M$ bellen met deze vreemde melding? :{ Wellicht nog meer poorten open zetten in de router?? (lijk me sterk want NAT staat op OPEN)
hoe bedoel je? in het algemeen of bij mij? Ik kan alleen offline spelen dus, in de multiplayer 'VS' wachtscherm kan ik wachten tot ik ons weeg maar ere komt geen tegenstander. Ook in het speeloverzicht is geen ziel te bekennen..
idd, ik speel het ook wel eens via live. Maar dan kan je het beste na 11 uur s'avonds gaan spelen, zodat er wat amerikanen online zijn. Anders is er helaas niemand te vinden.
dan moet ik me er maar bij neerleggen vreemd dat niemand dit LIVE speelt, leek me een uitstekende game om VS te spelen. Wellicht net zo verslavend als UNO hehe
In het begin speelde ik dit wel via Live, maar door de lag ben ik eigenlijk afgehaakt. En dit spel is toch leuker via de singleplayer