M. Lenten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-ronald, 23 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-ronald

X-ronald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

Wie heeft er meer (slechte) ervaring met MartijnL die wel geld ontvangt, maar geen spellen stuurt? Graag kom ik in kontakt met mede slachtoffers zodat wij wellicht gezamelijk wat hieraan kunnen doen om ons geld terug te krijgen.

2. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb wel eens met hem gedealt via marktplaats maar dat is goedgegaan.
    GoiZ is ook opgelicht door hem.

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    en daarvoor hadden we nou een blacklist nodig..

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    een blacklist werkt ook niet, mensen kunnen meerdere accounts aanmaken, verkeerde mensen aangeven etc etc

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    heb je al gprobeerd om kontakt met hem op te nemen via telefoon ofzo? Als hij nog bij zijn ouders woont kan je die inschakelen....ik neem aan dat je zijn adres hebt en als het in de buurt is kun je bij hem langsgaan....ik heb het 1 keer meegemaakt en heb toen via de moeder van dat mannetje alsnog de game gekregen...

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het kan helpen. En als mods er lucht van krijgen, moeten ze gewoon die persoon bannen. Het duurt wel lang voordat je hem uiteindelijk kan pakken (in het geval van verschillende ip adressen).

8. X-ronald

X-ronald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik wel van plan om even langs te gaan van het weekend (heb het adres), heb middels het mooie internet ook al het mobiele nummer van zijn broer, echter de huistelefoon hebben we nog niet. Denk wel dat het goed gaat komen.

9. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Schakel de xbw knokploeg in :D
    O sorry, nu worden de admins boos ;)

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je wel een vieze naaier hoor, als je mensen gaat oplichten voor die 50 euro. Mensen oplichten is zoiezo al triest. Ik zou hem gewoon stalken, totdat ie beseft dat hij dat spel moet sturen. Gewoon rond een uurtje of 3 in de nacht even naar ze huis bellen :p

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    @x-ronald. Als je slechte ervaring hebt met internet handelen is dat heel vervelend, maar wat kunnen wij als xbw daraan doen?

Aangezien je je vandaag hebt gegeristreerd, vermoed ik dat het niets met onze xbazar te maken heeft? Mocht ik het mis hebben, leg me aub het hele verhaal uit per pm, met vermelding van alle betrokken nicks.

Omdat ik ervan uitga dat xbw niets met de zaak te maken heeft, sluit ik de draad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina