M$ mot meer reclame maken, volgens mij kennen veel mensen geen eens de Xbox!!!!! 75% van mijn klas weet geen eens wat de Xbox is!! Reclames met een preview van Halo, dat ze de power kunnen zien of abe of whatever.
Als je even zoekt zie je dat hier al meer threads over gaan! (sorry ik moest ff voelen hoe het is om crew member te zijn )
Is al duizend keer gezegd klopt ook maar microsoft vindt benelux niet belangrijk genoeg, in andere europese landen maken ze wel reclame
Gamecube's Waverace reclame vind ik wel lachuh .. Aquarium met water en een jetski die eruit popt naar de ingame beelden .. best grappig NU MOETEN ER TOCH ECHT Xbox reclames komen (met ingame) om de Xbox te tonen aan het Publiek .. anders rennen ze "blind" van de tv naar de winkel Voor de GameCube .. terwijl ze er mischien achteraf achterkomen dat de Xbox er ook is/was ..
ik hoop niet dat er mense zijn die zo stom zijn om te denke dat de GC echt de enige goede console is omdat er reclame voor gemaakt word trouwes als ze een beetje vergelijken zien ze toch dat de xbox veel meer heeft voor zijn prijs?
Hoeveel mensen wonen er in de Benelux? 25 000 000? 30 000 000? Dat zou ik toch echt wel de moeite waard vinden om daar reclame voor te maken
Weet iemand toevallig de precieze grote van het marketting budget van Ms nederland. Zouden de Xbox-kiosken ook onder dit budget vallen, want als je bv bij de mediamarkt rotterdam kijkt zie je er toch 10 staan en geeneen gamecube.