maak er een pc van, dat is veel beter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de discuseerder, 29 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de discuseerder

    de discuseerder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben van mening dat de Xbox eigenlijk een smerig truukje is van microsoft.
    Laten we even naar de specificaties kijken, in een Xbox zit een processor van 733 Mhz en ram geheugen van 64mb voor dat geld koop je geen PC die vergelijkbare prestaties levert ( zonder beeldscherm want dat zit ook niet bij de Xbox ) dus microsoft geeft je een goede computer voor weinig geld.

    omdat veel mensen hier achteloos intrappen worden er steeds minder games gemaakt voor de pc en dat is een slechte zaak omdat je met een pc zoveel meer mogelijkheden hebt. Bijvoorbeeld, je hebt meer knoppen op een pc dan je ooit op zo'n boxje zult krijgen. daardoor wordt het mogelijk om meer diepgaande commands op een pc uit te voeren.

    ook heb je Xbox live waarvoor je dan ook nog weer eens extra geld betaalt. dit is totaal slecht omdat je met kabel internet wat je met linux zo op je xbox aan kunt sluiten.

    gaarne wacht ik een goede discussie af en voor diegenen die dan toch zo dom zijn geweest een Xbox te kopen verwijs ik door naar: maak van je box een /Mod scheerapparaat, nou goed
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  2. thotic

    thotic Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist.
     
  3. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar het doel van een console. De console is om een beetje achterover leunend in de bank te gamen (o.a.). Je vergelijkt dus (weer eens) appels met peren. Je vergeet tevens te vermelden dat een Xbox nu zo'n 150 euro kost, voor deze prijs heb jij niet zo snel een nieuwe PC, want als je het toch gaat vergelijken: vergelijk dan tenminste niet nieuw met bijvoorbeeld tweedehands. Zoals gezegd is de Xbox dus (als console) ook om lekker te gamen in de bank, met een controller. Deze kun je ook bij de PC kopen, maar het verschil is dat je waarschijnlijk niet op de bank achter je PC zit te gamen. Door (o.a.) deze controller is het stukken makkelijker om bijvoorbeeld fighting games te spelen dan op een PC. Wat ik je ook kan vertellen is dat de graphics op de Xbox dikwijls die van een goede PC aftroeven. Ik durf ook daarom wel te zeggen dat bijvoorbeeld een game als SC: CT op de Xbox grafisch (een stuk) beter is dan op de PC. En dit is maar één voorbeeld. Ik zou dan ook als ik jou was niet té veel op de specs letten ;).
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je wilt discussiëren, zorg dan in ieder geval dat je Discussieerder goed schrijft... oh en een stel fatsoenlijke argumenten zijn ook nooit weg.

    Dit gaat echt helemaal nergens over, deze discussies hadden we drie jaar terug ook al en toen waren ze al even onzinnig.

    Deze gaat op slot, lees eerst even onze [faq]huisregels[/faq] door, dan discussiëren we verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina